دخالت سازمانهای دولتی در نشر مخرب است
جمال خداپناهی، مدیر انتشارات بهنام، معتقد است با دستفرمان فعلی شاهد ریزش وحشتناکی در بین ناشران خواهیم بود و عده زیادی از این کار خارج خواهند شد زیرا توانایی ادامه مسیر را ندارند. این فعال حوزه نشر در گفتوگو با ایسنا توضیح داد: «بهتر است بودجهای را که نمیدانیم چقدر است و صرف اموری میشود که نمیدانیم …