یک بانو برای نخستین بار بخشدار مرکزی شهرستان کهک شد
ایرنا/ قم- ایرنا- با پیشنهاد اکبر بهنامجو استاندار قم و با حکم اسکندر مومنی وزیر کشور، «لیلا امیریان» به طور رسمی بخشدار مرکزی شهرستان کهک شد. به گزارش دوشنبه شب ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، در حکم وزیر کشور خطاب به خانم لیلا امیریان، آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظ