تجربههای نامطلوب دوران کودکی | چرا قوانین فعلی «گزارشدهی اجباری» می توانند به کودکان آسیب بزنند؟ / تجربه شخصی: باید به درمانگران اجازه داده شود از قضاوت حرفه ای خود استفاده کنند | اندیشه قرن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه قرن؛ تجربههای نامطلوب دوران کودکی. چرا قوانین فعلی «گزارشدهی اجباری» میتوانند به کودکان آسیب بزنند؟ تجربه شخصی: باید به درمانگران اجازه داده شود از قضاوت حرفهای خود استفاده کنند نکات کلیدی الزام قانونی به گزارشدهی میتواند خانوادهها را از ادامه درمان منصرف کند، …