آیا لبنیات به دلیل خاصیت اسیدی، استخوانها را پوک میکند؟
خبرآنلاین/دکتر نسرین مویدنیا متخصص علوم و صنایع غذایی میگوید: زیاده روی در مصرف هر دو گروه غذاهای اسیدی و قلیایی کننده میتواند برای بدن آسیب زا باشد و مصرف هر ماده غذایی ارزشمند در حد مناسب و متعادل برای بدن لازم است و بر پایه داشتن یک رژیم غذایی مناسب میتوان تا حدودی به کنترل تعادل اسید و قلیای