گرانیهای اخیر بهدلیل سیاست ارزی دولت است
دولت با سیاستهای اشتباه تولید را تضعیف کرده است | با تصمیم اشتباه دولت، بنگاههای تولیدی نمیتوانند تسهیلات دریافت کنند | اقتصاد ایران دلاریزه و مالی شده است | حذف ارز ترجیحی به معنای افزایش قیمت است | از دهه 70 هر زمان نرخ ارز را بالا بردهایم سفره مردم کوچک شده است | دولت باید مدتی نرخ ارز را ثابت …