ویدیو / غروی، از یاران نزدیک امام موسی صدر: آبان ۵۷، سرلشکر قدر گفت سفیر آمریکا در بیروت به من گفته اصلا نرو تهران، اعلیحضرت هم رفتنی ست / قدر گفت از سفیر آمریکا پرسیدم چرا اعلیحضرت رفتنی ست، گفت یک تصمیمی گرفته شده و شما هم نرو تهران، اگر چیزی هم در تهران داری بفروش
غروی، از یاران نزدیک امام موسی صدر در گفتوگو با «انتخاب» بیان کرد: یک روز قدر زنگ زد به اتاق من بیا با تو کار فوری دارم، بعد از جنگ داخلی بود، یک سال و چند ماهی بود که جنگ هم تمام شده بود ولی گونیهایی که سفارت در بالکن چیده بود، که تیراندازی میشود حداقل آدمهایی که پشت میز نشستهاند گلوله به آنها …