دیروز بابام به مامانم گفت...
آخرین خبر/دوستان خوبم، یک سؤال مهم! تا حالا شده وقتی خونهی خاله، عمو یا مامانبزرگ هستیم، دلمون بخواد همهچیز رو تعریف کنیم؟ مثلاً بگیم دیروز تو خونه چی شده یا بابا و مامان درباره چی حرف زدن؟ شاید بد نباشه با هم یاد بگیریم کدوم حرفها رو بهتره نگه داریم فقط برای خونهی خودمون. چرا نباید همهچیز رو