حرکت در حوزه فناوری به سمت تنظیمگری و ایجاد بستر فعالیت برای بخش خصوصی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه توسعه فناوری و اقتصاد دیجیتال بدون نقشآفرینی بخش خصوصی امکانپذیر نیست، از حرکت وزارت ارتباطات به سمت تنظیمگری به جای تصدیگری خبر داد و گفت که حمایت از زیستبومهای فناورانه، سکوهای بومی و اپراتورهای خدماتی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.