سرمقاله همشهری/ عدالت محیطزیست و نقش مدیریتشهری در تهران
همشهری/ «عدالت محیطزیست و نقش مدیریتشهری در تهران» عنوان یادداشت روز در روزنامه همشهری به قلم شادی مالکی است که میتوانید آن را در ادامه بخوانید: تهران سالهاست با مسئله آلودگی هوا دستوپنجه نرم میکند؛ مسئلهای که نهتنها یک بحران زیستمحیطی بلکه یک چالش اجتماعی و عدالتمحور نیز به شمار میرود. ع