رژیم اجباری در صنعت ساختمان
رشد واقعی سرمایهگذاری در بخش ساختمان از سال 1397 به بعد منفی شد؛ این موضوع به مفهوم خروج سرمایه بخش خصوصی از صنعت ساختمان یا دست کم بیرغبتی در تزریق سرمایه جدید به ساختوساز است، موضوعی که میتوان از آن با عنوان «رژیم اجباری سرمایهگذاران ساختمانی» یاد کرد. این رژیم اجباری نشان از بروز وضعیتی بغرنج …