در سینما و تئاتر چه خبر است؟
ایسنا/ نمایش «بعد از یک نمایش» به نویسندگی علی خودسیانی و کارگردانی مریم یوسف، در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت. به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «بعد از یک نمایش» به نویسندگی علی خودسیانی و کارگردانی مریم یوسف، از ۴ دیماه ۱۴۰۴ هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر رو