چرا در مقاطعی به معیشت معلمان بیتوجهی شده است؟
علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با SNNTV:معیشت معلم مهم است. ای کاش همه مسئولان ما نگاهی مانند نگاه امام شهید به معلم داشتند. ایشان در اردیبهشت سال گذشته در جمع معلمان خطاب به مسئولان فرمودند هرگاه بودجه بیشتری به آموزش و پرورش دادید، به آن افتخار کنید. فکر نکنید بودجه را هزینه کردید، …