سقاب اصفهانی: وقتی همسرم را دفن کردم و برای خودم فاتحه خواندم
اسماعیل سقاب اصفهانی، معاون رئیس جمهور، گفت: این سه بزرگوار که رفتند، از من پرسیدند درد کدامیک برای شما سخت بود؟ گفتم: من سه تای این عزیزان را با دست خودم در قبر گذاشتیم. اما آن کسی که در قبر گذاشتم و آمدم بیرون، نشستم برای او فاتحه بخوانم، برای خودم فاتحه خواندم. او همسرم بود. غم از دست دادن اولاد …