رجا به راهآهن بازگشت
ایسنا/براساس مصوبه هیات وزیران مالکیت شرکت قطارهای مسافری رجا به وزارت راه وشهرسازی (شرکت راهآهن جمهور اسلامی ایران) بازگشت. در نامه معاون اول رییس جمهور به وزارت راه و شهرسازی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه آمده است: هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۴/۹