عملیات جمعآوری سگهای ولگرد در بجنورد آغاز شد
فارس/ رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد گفت: دو مسئله اصلی شامل سگهای بلاصاحب و موشهای شهری وجود دارد که اقدامات عملیاتی برای مدیریت و کنترل آنها در حال انجام است. مهدی فرزادی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد در گفتوگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: در حوزه مدیریت پسماند،