مارش: از نیمه اول خیلی ناامید شدم؛ محتاط و بدون شدت لازم بازی کردیم
پایگاه خبری فوتبالی - جسی مارش سرمربی تیم ملی کانادا پس از تساوی ۱-۱ مقابل بوسنی و هرزگوین در نخستین دیدار جام جهانی ۲۰۲۶، از عملکرد نیمه اول تیمش انتقاد کرد و در عین حال به نقش بازیکنان تعویضی و هواداران اشاره ویژهای داشت.به گزارش فوتبالی، مارش در بخشهایی از صحبتهایش گفت: “از نیمه اول خیلی ناامید …