چرا مردها کمتر به پزشک مراجعه میکنند؟
خبرآنلاین/ مردان معمولاً کمتر درباره علائم جسمی یا احساسات خود صحبت میکنند. همین موضوع باعث میشود مشکلاتی مثل فشار خون، افسردگی یا بیماری قلبی دیرتر شناسایی شود. در بسیاری از کشورها، مردان بهطور متوسط کمتر از زنان برای چکاپ یا پیگیری علائم بیماری به پزشک مراجعه میکنند. نتیجه این موضوع گاهی تشخیص