چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ی راهنمایی ازبعد تقویت سرمایه اجتماعی
این مقاله، به بررسی «تحلیل محتوای» کتاب فارسی دوره راهنمایی ازبعد تقویت «سرمایه اجتماعی» می پردازد. در این پژوهش ازروش تحلیل محتوابه عنوان یکی ازروشهای توصیفی تحقیق درعلوم انسانی، استفاده شده است.جامعه آماری پژوهش، کلّیه کتابهای فارسی دوره راهنمایی وکتاب آزمایشی سال اول راهنمایی بوده که متون درسی آنها به عنوان نمونه موردبررسی قرارگرفته اند.ازچک لیست محقق ساخته به عنوان ابزار اندازه گیری شاخص های سرمایه اجتماعی]اعتماد عمومی ونهادی،مشارکت رسمی وغیررسمی،هنجار های معامله متقابل[، در کتابهای فارسی دوره راهنمایی استفاده شده است . یافته های این پژوهش پس ازتحلیل محتواحاکی ازآن است که تفاوت معنی داری بین کتاب های فعلی وکتاب آزمایشی درمیزان به کارگیری شاخص های سرمایه اجتماعی وجود ندارد.همچنین از شاخص ،مشارکت رسمی وهنجارهای متقابل به میزان کمی درکتاب های دروه ی راهنمایی بهره گرفته شده است.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ی راهنمایی ازبعد تقویت سرمایه اجتماعی | application/msword e9f626eb6e062f3b18f7f330a27f6ee1.doc 122 KB |
دانلود |
پری مسلمی پور لالمی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران معلمان رهبر انقلاب روز معلم نیکا شاکرمی دولت مجلس شورای اسلامی مجلس بابک زنجانی خلیج فارس دولت سیزدهم حجاب
تهران شهرداری تهران هواشناسی معلم سیل پلیس آموزش و پرورش قوه قضاییه بارش باران سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت دلار خودرو قیمت خودرو دلار ایران خودرو حقوق بازنشستگان سایپا قیمت طلا بانک مرکزی بازار خودرو کارگران تورم
فضای مجازی تلویزیون رادیو سریال سینما دفاع مقدس سینمای ایران موسیقی فیلم تئاتر نون خ رسانه ملی
دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل آمریکا غزه فلسطین جنگ غزه حماس نوار غزه روسیه عربستان نتانیاهو یمن
استقلال فوتبال پرسپولیس رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا تراکتور سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر ایران لیگ برتر بازی
وزیر ارتباطات تبلیغات اپل پهپاد ناسا نخبگان گوگل آیفون
کبد چرب خواب دیابت کاهش وزن بیماری قلبی ویتامین مسمومیت داروخانه قهوه طول عمر بیماری