جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
ته تغاری هیوندای
در بازار امروزی دنیای اتومبیل بخش عظیمی از مشتریان تنها فاکتور خرید اتومبیل را «زیبایی» و «گیرایی» اتومبیل می دانند و حاضر نیستند تنها به خاطر داشتن راحتی و هندلینگ مناسب بهایی را برای ماشین پرداخت کنند. از این رو بسیاری از کمپانی های بزرگ با آگاهی از مسائل و شرایط روز بازار بخشی اعظمی می روند حرکتی خود را تحت سیاست گیرا بودن و زیبایی اتومبیل می گذراند که البته این مسأله فقط در مورد جمع زیادی از خودروهای نسبتا ارزان قیمت و پایین تر از آن بوده و هرگز چنین مسأله ای در مورد خودروهای لوکس و اسپرت گران قیمت صدق نمی کند.
به این نکته نیز توجه داشته باشید که بخش کثیری از درآمد کمپانی ها از فروش محصولات ارزان قیمت می باشد که همین موضوع سبب می شود خواسته یا نا خواسته خط و مشی خود را به این سمت و سو پیش ببرند. کمپانی کره ای «هیوندای» نیز یکی از این کمپانی هاست که برخلاف گذشته ای نه چندان دور تغییر و تحول را در ظاهر اتومبیل های خود ایجاد کرده و با طراحی اتومبیل های «کانسپت» روح و جان تازه ای به محصولات خود داده است، نمونه بارز آن را می توان در اتومبیل مفهومی-۳ HED «آرنجز» دید که با دقت و ظرافت و وسواس زیاد سازنده در مرکز طراحی «هیوندای» در اروپا شکل گرفته است.
منبع : روزنامه ابرار اقتصادی
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
غزه آمریکا طالبان توماج صالحی حجاب گشت ارشاد رهبر انقلاب سریلانکا کارگران پاکستان مجلس شورای اسلامی دولت
آتش سوزی کنکور سیل هواشناسی تهران سازمان سنجش شهرداری تهران پلیس سلامت فراجا قتل زنان
قیمت خودرو خودرو ارز قیمت دلار دلار قیمت طلا بازار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو قیمت سکه مسکن سایپا
ترانه علیدوستی تلویزیون فیلم سینمای ایران مهران مدیری موسیقی کتاب تئاتر شعر
اسرائیل رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین جنگ غزه حماس اوکراین طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا اتحادیه اروپا ترکیه عربستان
فوتبال پرسپولیس سردار آزمون استقلال بارسلونا بازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فوتسال تراکتور لیگ برتر انگلیس تیم ملی فوتسال ایران
تیک تاک بنیاد ملی نخبگان ناسا وزیر ارتباطات عیسی زارع پور همراه اول تبلیغات اپل
مالاریا سلامت روان کاهش وزن استرس پیری داروخانه دوش گرفتن