جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

ته تغاری هیوندای


ته تغاری هیوندای
در بازار امروزی دنیای اتومبیل بخش عظیمی از مشتریان تنها فاکتور خرید اتومبیل را «زیبایی» و «گیرایی» اتومبیل می دانند و حاضر نیستند تنها به خاطر داشتن راحتی و هندلینگ مناسب بهایی را برای ماشین پرداخت کنند. از این رو بسیاری از کمپانی های بزرگ با آگاهی از مسائل و شرایط روز بازار بخشی اعظمی می روند حرکتی خود را تحت سیاست گیرا بودن و زیبایی اتومبیل می گذراند که البته این مسأله فقط در مورد جمع زیادی از خودروهای نسبتا ارزان قیمت و پایین تر از آن بوده و هرگز چنین مسأله ای در مورد خودروهای لوکس و اسپرت گران قیمت صدق نمی کند.
به این نکته نیز توجه داشته باشید که بخش کثیری از درآمد کمپانی ها از فروش محصولات ارزان قیمت می باشد که همین موضوع سبب می شود خواسته یا نا خواسته خط و مشی خود را به این سمت و سو پیش ببرند. کمپانی کره ای «هیوندای» نیز یکی از این کمپانی هاست که برخلاف گذشته ای نه چندان دور تغییر و تحول را در ظاهر اتومبیل های خود ایجاد کرده و با طراحی اتومبیل های «کانسپت» روح و جان تازه ای به محصولات خود داده است، نمونه بارز آن را می توان در اتومبیل مفهومی-۳ HED «آرنجز» دید که با دقت و ظرافت و وسواس زیاد سازنده در مرکز طراحی «هیوندای» در اروپا شکل گرفته است.
منبع : روزنامه ابرار اقتصادی


همچنین مشاهده کنید