جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

دست مریزاد به آقای رییس


دست مریزاد به آقای رییس
۱ )دوشنبه شب اگرچه برنامه نود یک نمایش تمام عیار برای اعلام انعقاد قرارداد حق پخش تلویزیونی بود و اگرچه همه فهمیدیم قرار نیست پولی از جیب صدا و سیما خارج شود و مطمئنیم این پول از سوی رییس جمهور و از کانال صدا و سیما پرداخت خواهد شد، اما ...
به هرحال نتوانستیم از برداشتن یک گام به پیش در حرفه‌ای شدن فوتبال خوشحال نباشیم. اگرچه دوشنبه شب آنچه به چشم دیدیم کلافه شدن نایب رییس اول فدراسیون فوتبال بود که برای یک حمله تند به تلویزیون خود را حاضر کرده بود اما برقراری ارتباط با محمد علی‌آبادی به این معنا بود که گره کار فقط به دست آقای رییس باز شدنی است، به همین خاطر هم یک دست مریزاد به آقای علی‌آبادی باید گفت.
۲ ) چه خوشمان بیاید یا خوشمان نیاید گره کور قرارداد حق پخش تلویزیونی که فوتبال ما را در آستانه یک فاجعه بزرگ قرار داده بود با رایزنی محمد علی‌آبادی به عنوان معاون محمود احمدی نژاد و البته دوست نزدیکش باز شد تا ثابت شود در ایران هنوز این روابط شخصی است که به هر راهکار دیگری چربش دارد. در این میان مدیران فدراسیون فوتبال هم نشان دادند در حل مشکلات اصلی فوتبال ذره‌ای توان ندارند. قاعدتا مشکلات فوتبال با لبخند و گل و تهدید‌های آبکی حل شدنی نیست.
۳) داستان دعوای دیوان محاسبات با سازمان تربیت بدنی هم از آن دست مسائلی است که به طور قطع به این زودی‌ها خاتمه نمی یابد. به هر حال یکی از طرفین مدعی شده که طرف دیگر مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان بیش از آنچه اعلام کرده برای المپیک هزینه کرده و طرف دوم هم این ادعا را ناپخته می‌داند. ظرف روزهای آینده یکی از مدیران سازمان تربیت بدنی در یادداشتی توضیحات دیگری برای شما ارائه خواهد کرد، دنیای اقتصاد آمادگی دارد اگر مدیران دیوان محاسبات نیز توضیحاتی را دارند آنها را نیز به مخاطبان خود
ارائه دهد.
۴ ) دربی دیروز بعد از بسته شدن این صفحات برگزار شده، بی‌شک بازنده این داربی چه قطبی چه قلعه نوعی روزهای خوبی را پیش رو نخواهد داشت.
مرتضی ناعمه
منبع : دنیای اقتصادی


همچنین مشاهده کنید