جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

پافشاری روی معیارها


پافشاری روی معیارها
مجلس شورای اسلامی با ۱۸۸ رای علی کردان را بر کنار کرد و رای اعتماد ۹۰ روز پیش خود را پس گرفت. این اقدام مجلس تاکیدی بر معیارهایی بود که مهم ترین وجه بارز صداقت محوری و پافشاری روی شعارهای دکتر احمدی نژاد بود. مجلس نشان داد که می تواند با اقدامات سنجیده نقشه راه اصولگرایی را تبیین کند و به واسطه اتکا به رای ملت و پشتوانه مردمی که دارند هر جا حرکت ناصوابی را می بینند اقدام جدی نمایند.
این حرکت مجلس می تواند آثار جدی داشته باشد که هرگونه حرکت خلافی که در بخش های مختلف اتفاق می افتد را رصد نماید و درصدد اصلاح امور برآید.
یقینا اقدام مجلس در جهت کمک به دولت بوده است و دولت و مجلس اصولگرا در اثر تعامل با یکدیگر می توانند اقدامات جدی برای مردم نمایند.
مردمی که دیروز رادیو مجلس را شنیدند یقینا باور دارند که شرط اصولگرایی، قوم، قبیله، حزب و گروه نیست بلکه ملاک اصلی معیارها می باشد.
هرجا که معیارها کم رنگ شود، باید حساسیت ما نیز از همان جا آغاز شود. حتما اقدام دیروز مجلس نیز برگرفته از کم رنگ شدن برخی معیار ها بود که با اقدام مجلس امید می رود اصولگرایی بیش از گذشته تحکیم شود و مجلس و دولت چون دو بال جریان پرتوان اصولگرایی در باز کردن گره های موجود مددکار هم باشند.

محراب ایرانی
منبع : روزنامه جوان


همچنین مشاهده کنید