جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

عنایتی محروم، سامره سه اخطاره و اکبرپور بیمار/استقلال بی گلزن شد


تنها امید قلعه نویی به رضا عنایتی بود تا این مهاجم بتواند در كنار فردملكیان توازن خط حمله را برقرار كند اما دیروز از فدراسیون فوتبال یك نمابر به باشگاه استقلال ارسال شد مبنی بر اینكه، عنایتی روز جمعه نمی تواند بازی كند. حرف هایی كه او پس از تساوی مقابل سپاهان علیه محسن قهرمانی و نوع قضاوت او زد باعث شد عنایتی تا حضور در جلسه كمیته انضباطی معلق و محروم باشد.


رضا عنایتی تا پیش از تمرین دیروز منكر هرگونه احضار و نامه شد و اعلام كرد: تا به حال كه هیچ نامه و احضاریه یی به دست من و باشگاه نرسیده، اگر احضار شوم با كمال میل می روم و از دوستان خود هم می خواهم كه شنیده های خود را بگویند.
باشگاه استقلال هم منكر ارسال هرگونه نمابر به این باشگاه می شود و معتقدند هنوز هیچ نامه یی به دست آنها نرسیده. گویا استقلالی ها تلاش می كردند با رایزنی و گفت و گو بتوانند این محرومیت و حكم تعلیقی را به بعد از بازی با استقلال اهواز بیندازند.
از قرار معلوم تلاش استقلالی ها نتیجه نداده و رضا عنایتی براساس حكم كمیته انضباطی نمی تواند در لیگ برتر بازی كند.
كمیته انضباطی رأی این جلسه را هفته آینده اعلام می كند و ممكن است عنایتی بیش از یك جلسه محروم شود.
قیافه قلعه نویی پس از شنیدن خبر محرومیت تنها مهاجم ششدانگ خود دیدنی بود. او به مرفاوی گفت: همین را كم داشتیم. رضا هم در اهواز نیست.
حالا با محرومیت تعلیقی عنایتی، قلعه نویی سه روز و در سه جلسه تمرین فرصت دارد تا مردان خط حمله خود را در اهواز بشناسد كه آیا او با یك مهاجم به نام «فرد» به مصاف اهوازی ها می رود.شاید زوج فردملكیان - علیرضا اكبرپور برای این بازی آماده شوند و سرآخر اینكه شاید واحدی نیكبخت سوپراستار آبی ها به خط حمله منتقل شود. هر چه هست این محرومیت و عدم نتیجه گیری احتمالی در اهواز پیامدهای بدی برای استقلال و نیمكت نشینان آن دارد.
منبع : خبرگزاری ایپنا


همچنین مشاهده کنید