جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

هوشیاری و احتیاط آلمان در رویایی با اکوادور


هوشیاری و احتیاط آلمان در رویایی با اکوادور
در حالی که بازیکنان دو تیم برای حضور در آخرین بازی گروه A در برلین آماده می شوند، تیم آلمان به خوبی می داند که به منظور پیشی گرفتن از رقبای آمریکای جنوبی و اجتناب از رویایی احتمالی با حریف قدرتمندش - انگلستان – محتاج یک پیروزی است.
یواخیم لوو (Joachim Löw) دستیار مربی تیم آلمان – در یک کنفرانس مطبوعاتی در این باره اظهار داشته: "هر چند راهیابی هر دو تیم به مرحله بعد قطعی است، اما طبیعتا هدف ما پیروزی است و ترجیح می دهیم به عنوان تیم اول گروه A صعود کنیم. حریفمان اکوادور را به خوبی مورد سنجش و ارزیابی قرار داده، کلیه بازی ها و تمرین های این تیم تا به امروز را با دقت آنالیز کرده‌ایم. "
▪ او همچنین می افزاید: "نتیجه این تحلیل ها تاثیر بسزایی بر ما داشت، اکوادور و سوئد دو تیمی هستند که منظم ترین ترکیب ۲-۴-۴ را دارند، بازیکنان تیم بطرز حیرت آوری همدیگر را پوشش می دهند و در نزدیکی دروازه بسیار خطرناک عمل می کنند. به نظر من اکوادور در دو بازی قبل کاملا استحقاق پیروزی را داشت."
لوو در مورد آسیب دیدگی زانوی کریستوف متزلدر (Christph Metzelder) ، بازیکن باشگاه بروسیا دورتمند، می گوید: "بدون شک او برای بازی سه شنبه آماده خواهد بود، هر چند ممکن است به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای بازی های بعدی، ترجیح دهیم کماکان به استراحت بپردازد. به احتمال قوی یک یا دو تعویض در این بازی انجام خواهیم داد. در حال حاضر به همراه یورگن کلینسمان (Jürgen Klinsmann) در مورد چگونگی تعویض ها مشغول انجام بررسی های لازم هستیم. "
▪ او همچنین درمورد کاپیتان تیمش – میشل بالاک – اظهار داشته: "هر چند او یک کارت زرد دارد و ریسک از دست دادن بازی بعدی برایش وجود دارد، اما به طور قطع در این بازی حضور خواهد داشت. در صحبت هایی که با بالاک داشتم توصیه ها و تاکیدهای لازم برای پرهیز از هر گونه خطای غیرضروری را به او یادآور شدم. بالاک در بازی افتتاحیه آمادگی لازم را نداشت اما در بازی با لهستان خوب ظاهر شد. جای بسی خوشبختی است که او در این مرحله به ریتم همیشگی اش بازگشت. "
بالاک برای حضور در این بازی بسیار مشتاق است، او می گوید: "من به عنوان یک فوتبالیست دوست دارم در هر بازی شرکت داشته باشم، به نظرم حضور یکایک بازیکنان در این مسابقات حیاتی است و به همین دلیل فکر نمی کنم این بازی تعویض های زیادی داشته باشد. "
بالاک که ازهم اکنون به مرحله بعدی مسابقات و رویایی احتمالی با انگلیس یا سوئد می اندیشد، تاکید کرده که از بازی مقابل تیم انگلستان – کشور تیم جدیدش چلسی - بیمی نخواهد داشت و می افزاید: " ما فرض را بر این می گذاریم که هر دو تیم صعود می کنند. هیچ دلیلی ندارد که از انگلیس یا هر تیم دیگری ترس به خود راه دهیم، در فوتبال اگر بازی خوبی ارائه دهید مطمئنا احترام حریف را بر می انگیزید. در مقابل اکوادور ما باید یکی از بازی های خوبمان را ارائه دهیم تا قادر باشیم برای بازی بعدی در مقابل انگلیس یا هر تیم دیگر، اعتماد به نفس لازم را بدست آوریم.
به عقیده من در حال حاضر ما تیم جوان و متوازنی داریم، با اشتیاق به سوی بازی های بعدی می رویم، اما باید اول بازی با اکوادور را جدی بگیریم و در مورد این بازی نگران باشیم. با پیروزی در این بازی ما به عنوان سرگروه صعود خواهیم کرد، بدون شک چنین اتفاقی در تقویت روحیه تیم تاثیر بسزایی خواهد داشت. "
به هر ترتیب آنگونه که شواهد نشان می دهد آلمان در این بازی حریفش را بسیار دست کم گرفته است.
FIFAworldcup.com
منبع : سایت فریا


همچنین مشاهده کنید