جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

معرفی ری کی


معرفی ری کی
ری کی به سیستم شفابخشی گفته می شود که برای انتقال انرژی از دستها کمک می گیرد و هزاران سال قدمت دارد . این تکنیک دوباره در اواخر قرن ۱۸ به وسیله دکتر اوسوئی که یک پزشک ژاپنی الاصل بودند کشف شد.
ری کی یک تکنیک بسیار ساده و در عین حال بسیار قدرتمند می باشد و به دلیل همین سادگی هر انسانی به راحتی می تواند آن را بیاموزد .
کلمه « ری » به معنای علم ماوراء طبیعت می باشد و آن آگاهی است که از طرف خداوند به ما داده می شود . « کی » نیروی زندگانی است . نیرویی که باعث حرکت تمام موجودات می شود یعنی تا زمانی که موجودی زنده است این نیرو در او جریان دارد .
آگاهی مطلق که « ری » نامیده می شود نیروی زندگانی را که « کی » خوانده می شود هدایت می کند و ما این عمل را « ری کی » می نامیم .
ری کی همیشه وجود دارد و درون ما جاری است . تا قبل از اینکه ما توسط یک مربی ری کی این تکنیک را بیاموزیم توانایی انتقال این نیرو به میزان ۵% در همه ما وجود دارد . اما با گذراندن مراحل ری کی این توانایی به ۱۰۰% می رسد .
توانایی انتقال انرژی ری کی در شخص ایجاد نمی شود مگر اینکه با جریان ری کی همسو شود . در واقع ری کی تکنیکی نیست که با خواندن جزوه ، کتاب ، تمرین یا ممارست فرا گرفته شود . بلکه در ری کی حضور یک استاد و یا مربی ری کی به عنوان همسو کننده ضروری است . استاد ری کی به معنای فردی معنوی و وارسته نیست . در ری کی کلمه استاد به فردی اطلاق می شود که در این مسیر از شاگرد چند گامی جلوتر است .
مراحل۱، ۲ ، ۳ و استادی ری کی را طی کرده و در مرحله استادی توانایی همسو کردن شاگردان را با انرژی ری کی پیدا کرده است . در واقع در همسویی ری کی که یک مراسم مقدس است شاگرد کانالی برای انتقال انرژی ری کی می شود و فردی که با ری کی همسو شده است هر زمانی که لازم باشد بدون وابستگی به هیچ چیز و هیچ کس فقط با نیت کردن می تواند این انرژی را از هستی گرفته و به هر چیز یا هر کس انتقال دهد .
بعد از مرحله همسویی شاگرد کافی است با نیت شفا دستهایش را روی بدن شخصی که می خواهد شفا یابد قرار دهد تا انرژی ری کی بصورت اتوماتیک جاری شود . این انرژی شعورمند است و دقیقاً می داند که کدام نقطه از بدن و به چه مقدار ، نیاز به انرژی دارد . داشتن تمرکز هنگام استفاده از ری کی مفید است اما به هیچ عنوان ضرورتی ندارد .
چون ری کی به وسیله آگاهی مطلق هدایت می شود هیچ گاه زیان آور نیست و همیشه مفید و مثبت است .
انرژی ری کی هیچگاه تمام نمی شود . چون ما در واقع کانالی هستیم برای انتقال انرژی الهی . به همین دلیل هنگام درمان این انرژی ابتدا از بدن درمانگر عبور می کند و بعد به بیمار منتقل می شود . بنابراین باعث افزایش انرژی درمانگر نیز می شود . حتی اگر شما از این تکنیک برای انتقال انرژی استفاده نکنید چون یکبار با این جریان همسو شده اید این انرژی تا پایان عمر در درون شما جریان دارد و از بین نمی رود .
بیماری زمانی به وجود می آید که یک انسداد در زندگی باعث می شود آگاهی و شعور سالم یک سلول از بین برود و جای آن را آگاهی و شعور منفی و ناسالم بگیرد . این سلول که دارای آگاهی و شعور منفی است در بدن گسترش پیدا می کند . بنابراین باعث بروز بیماری و از بین رفتن نیروی زندگانی می شود . جریان انرژی ری کی باعث می شود که سلول شعور سالم خود را بازیابد و نیروی زندگانی به طریق سالم و طبیعی در بدن جریان پیدا کند .
تقریباً هر نوع بیماری شناخته شده ای با استفاده از این انرژی درمان شده است . شما با استفاده از این تکنیک علاوه بر اینکه می توانید روی بیماری دیگران کار کنید ، می توانید برای شفای خود نیز از آن استفاده کنید . یک درمانگر ری کی حتی اگر خود بیمار نیز باشد می تواند از این انرژی برای درمان دیگران استفاده نماید زیرا در این تکنیک بیماری درمانگر به بیمار و یا بیمار به درمانگر منتقل نمی شود .
شما با استفاده از این تکنیک حتی می توانید برای بهبود زخمهایی که از وقایع تلخ گذشته برداشته اید و یا تسهیل وقایع آینده خود نیز انرژی بفرستید . می توانید از راه دور روی بیماران کار کنید و آنها را درمان نمایید . با این تکنیک شما می توانید روی عادتهای ناخواسته خود و دیگران اثرگذار باشید . با ری کی می توانید به آرزوهای خود و دیگران انرژی دهید . با این تکنیک می توانید برای برنامه های آینده خود و دیگران برنامه ریزی کنید و به آنها انرژی بدهید . می توانید روی بهبود روابط خود و دیگران کار کنید و...
بطور کلی با ری کی می توان برای هر کاری ، هر بیماری و هر موجود زنده یا بی جانی انرژی فرستاد .
▪ ویژگیهای مهم ری کی :
۱) ساده و آسان است . بدین معنی که هیچ نیازی به ریاضت ، تمرین ، ممارست و سختی ندارد .
۲) یک ری کی کار نیازی به تمرکز ندارد . در هر وضعیت روحی و ذهنی که قرار دارد می تواند انرژی را انتقال دهد .
۳) یک ری کی کار از خودش انرژی صرف نمی کند بلکه فقط کانالی است برای انتقال انرژی الهی . برای همین نه تنها بعد از درمان ، تخلیه انرژی صورت نمی گیرد بلکه به دلیل اینکه انرژی اول در وجود درمانگر جاری می شود احساس سرزندگی و نشاط نیز می کند .
۴) بیماری انتقال پیدا نمی کند . یک ری کی کار ممکن است خودش مریض باشد ولی می تواند بدون اینکه بیماری خود را انتقال دهد درمان های بسیار موفقی داشته باشد .
۵) از ری کی می توان برای درمان خود استفاده کرد . یک ری کی کار هر زمان که نیاز داشته باشد می تواند به خودش انرژی دهد و خود را درمان کند .
۶) در ری کی محدودیتی وجود ندارد . یک ری کی کار می تواند به هر چیز و یا هر کس بدون محدودیت انرژی دهد .
۷) ری کی شعورمند است . یک ری کی کار نیازی به شناخت کامل نوع بیماری و یا ریشه آن ، آناتومی بدن و محل قرار گرفتن اعضاء بدن ندارد . این انرژی پس از جاری شدن ، عضو بیمار و ریشه بیماری را پیدا کرده و در آنجا جاری می شود . حتی اگر ری کی کار دست خود را روی عضو دیگری قرار داده باشد .
۸) در ری کی امکان درمان از راه دور میسر است . یک ری کی کار به راحتی می تواند از راه دور درمان داشته باشد بدون اینکه این درمان تفاوتی با درمان از راه نزدیک داشته باشد .
منبع : جاودانه


همچنین مشاهده کنید