شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

لمپارد و تری تمدید قرار داد می کنند؟


لمپارد و تری تمدید قرار داد می کنند؟
به نظر می رسد آینده «جان تری» و «فرانك لمپارد» در وضعیت مبهمی قرارگرفته است. از سوی دیگر «آندری شوچنكو» مهاجم اوكراینی چلسی می گوید كه مشكلات پیش آمده در چلسی به زودی حل خواهد شد و او به آینده خوشبین است.
«شوچنكو» كه تابستان با ۳۰میلیون پوند از میلان به چلسی آمده بود، در ابتدای حضور در چلسی از «خوزه مورینیو» سرمربی پرتغالی این تیم و «آبراموویچ» مالك ثروتمند آن دلگیر بود.«شوچنكو» در آخرین مصاحبه ای كه با مجله باشگاه انجام داده بود گفته كه از شرایط حاكم بر باشگاه راضی است و از كار در كنار سرمربی پرتغالی لذت می برد.
وی می گوید:« احساس خیلی خوب و آرامش زیادی دارم، از كار در كنار «خوزه» خیلی لذت می برم و از این بابت خیلی خوشحالم.»وی در ادامه می افزاید:« از طرز تفكر او و همچنین روش ها و شیوه های كار او استقبال می كنم. در ابتدای حضورم تقریباً از همه جهات حملات و انتقاداتی به من می شد اما توانستم آنها را تحمل كنم اما من آدم ترسویی نیستم كه به این راحتی جا بزنم.» وی درباره قراردادش با باشگاه می گوید:« قرارداد من ۴ ساله است.
در این مدت دوست دارم برای چلسی بازی های خوبی انجام دهم و با این تیم قهرمان شوم.چلسی تیم خوب و بزرگی است و اینكه بتوانم برای تیمی بزرگ مثل چلسی بازی كنم افتخاری بزرگ محسوب می شود.» بازیكن سابق میلان در ادامه می گوید:« من به اینجا آمده ام تا نشان دهم چه توانایی ها و قابلیت هایی دارم. به چلسی آمده ام تا چهره واقعی خود را در استمفورد بریج نشان دهم.»وضعیت ۲ بازیكن مطرح و صاحبنام چلسی در هاله ای از ابهام قرار دارم.
«فرانك لمپارد» و «جان تری» ۲ بازیكنی هستند كه گفت وگوهایی را برای تمدید قرارداد با باشگاه انجام داده بودند.لمپارد پیش از این سران باشگاه را تهدید كرده بود كه اگر خواسته های او برآورده نشود، ۲ سال باقی مانده خود را كه چیزی حدود ۸ میلیون پوند است بخرد و بدین ترتیب به عنوان بازیكن آزاد تلقی شود.
احتمال می رود وی تابستان به بارسلونا و یا رئال مادرید برود.همچنین به نظر می رسد مذاكرات باشگاه چلسی با «جان تری» به شكست انجامیده است.
«تری» از باشگاه خواسته بود قراردادی ۱۰ ساله با هفته ای ۱۵ هزار پوند به او ببندند كه سران باشگاه با این درخواست موافقت نكردند.چلسی به دنبال آن است كه با آنها قراردادی ۵ ساله با هفته ای ۱۳ هزار پوند امضا كند. منابع خبری این قرارداد را به دلیل آنكه در طول مدت قرارداد ممكن است بازیكن مصدوم شود، كمی ریسك می دانند.
«لمپارد» درباره علاقه اش به باشگاه می گوید: «اگر ۲ بازیكن باشند كه علاقه زیادی به باشگاه چلسی ابراز كنند من و «تری» هستیم . اصلاً دوست ندارم راجع به قرارداد صحبت كنم. صحبت درباره این مسایل مرا از پرداختن به فوتبال باز می دارد.»
منبع : روزنامه ابرار ورزشی


همچنین مشاهده کنید