شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

قطبی: یک ماه فرصت تمرین را از دست داده ایم


قطبی: یک ماه فرصت تمرین را از دست داده ایم
افشین قطبی که دیروز در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد، گفت: خوشحال هستم که دوباره به پرسپولیس بازگشتم. چرا که فکر می کنم ما هواداران واقعی بسیاری داریم که سال گذشته با لطف زیادشان و شور و انگیزه ای که به تمرینات تیم و بازیهای ما وارد کردند یک قهرمانی رؤیایی را رقم زدند که هنوز در اذهان تک تک آنها و همچنین ما باقی است.
وی افزود: من خوشحال هستم که وقتی در یکی از خیابانهای دوبی قدم می زدم، کسانی که حتی شاید یک بار هم بازی پرسپولیس را از نزدیک مشاهده نکرده بودند، وقتی مرا می دیدند اشک در چشمانشان حلقه زده و از قهرمانی پرسپولیس خوشحال بودند و معتقدم که لطف بزرگ خدا بود که من دوباره به پرسپولیس بازگشتم.
وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس در آینده تصریح کرد: ما کار سختی پیش رو داریم، چرا که فکر می کنم حدود یک ماه فرصت تمرین را از دست داده ایم، اما به هر حال نسبت به سال گذشته چندین قدم جلوتر هستیم، چرا که بازیکنان زیادی در پرسپولیس وجود دارند که نسبت به کار من آشنایی کامل دارند و من نیز نسبت به آنها شناخت لازم را دارم. فکر می کنم تمام باتجربه ها در کسوت مربیگری و همچنین بازیکنان بزرگی در تیم پرسپولیس جمع شده اند تا دست به دست هم داده و قهرمانی دوباره را برای این تیم بزرگ به ارمغان بیاورند.
قطبی درباره وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: من امروز وارد تهران شدم تا صحبتهای نهایی را با کادر مربیان این تیم انجام دهم، ضمن اینکه قرارداد مربیگری را امضا کنم تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد و بعد از آن به زودی یک کنفرانس مطبوعاتی خواهم داشت که وضعیت آینده پرسپولیس را تشریح خواهم کرد.
از ایران برای مدت کوتاهی جهت انجام امور شخصی خارج می شوم، اما بزودی برمی گردم تا تمرینات را به طور جدی از سر بگیریم. ضمن اینکه در بازی سوپر جام باشگاههای ایران در برابر استقلال روی نیمکت پرسپولیس خواهم نشست.
قطبی درباره شناختش از کادرفنی فعلی تیم پرسپولیس گفت: افشین پیروانی که با سمت مربی در این تیم مشغول است از بازیکنان بزرگ و قدیمی پرسپولیس است.
او یک پرسپولیسی است و قلبش برای این تیم می تپد. پیروانی سال گذشته هم به صورت تلفنی با من در ارتباط بود و یکی از نکات مثبت دیگر او اسم قشنگش است. همچنین احمدرضا عابدزاده که همیشه معتقد بودم مثل یک هواپیمای ۷۴۷ واقعاً برازنده لقب عقاب آسیاست.
او شخصیت بزرگی دارد و می تواند با تجربه گرانبهایش در موفقیتهای پرسپولیس ثمربخش باشد. پرویز کماسی نیز یکی از بهترین مربیان بدنساز ایران است و من امروز از نزدیک به وضوح دیدم که چقدر زیبا بازیکنان را تمرین می داد.
قطبی همچنین هیچ صحبتی در رابطه با وضعیت بازیکنان پرسپولیس نکرد و تنها گفت: هنوز زود است که درباره بازیکنان از جمله نیکبخت واحدی یا دیگر نفرات صحبت کنیم. من فعلاً قصد دارم با مربیان تیم مذاکراتم را انجام دهم و مسأله بازیکنان را به هفته های آینده موکول کردم.
منبع : روزنامه قدس


همچنین مشاهده کنید