جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

هشدارهای انتظامی جهت فروش خودروهای تصادفی


هشدارهای انتظامی جهت فروش خودروهای تصادفی
۱) برابر مقرارت، فروش خودروهای تصادفی و فرسوده‌ای كه غیرقابل بازسازی بوده و از حیز انتفاع ساقط گردیده‌اند به اوراقچیان باید با مجوز اوراقی صادره از راهنمایی و رانندگی صورت گیرد.
۲) سارقان با استفاده از اسناد و پلاك خودروهای تصادفی روی خودروهای مسروقه و به كارگیری شیوه فنی در تغییر مشخصات خودروهای مسروقه به راحتی اقدام به فروش آن می‌نمایند.
۳) آیا می‌دانید سارقان و عاملان جرایم سرقت خودرو همانند كركس به دنبال یافتن طعمه خود (خودروهای تصادفی) می‌باشند تا از اسناد و پلاك آنها روی خودروهای مسروقه استفاده كنند؟
۴) آیا فكر كرده‌اید خریداران خودروهای تصادفی با خرید خودروی تصادفی و فرسوده شما چه اهدافی را دنبال می‌كنند؟
۵) آیا می‌دانید با فروش خودروی تصادفی خود به افراد ناباب زمینه سرقت یك دستگاه خودروی همانند خودرو خود را فراهم می‌نمایید؟
۶) آیا می‌دانید ۹۰ درصد خودروهای مسروقه ۲۰ سال اخیر كه كشف نگردیده‌اند با استفاده از اسناد و پلاك خودروهای تصادفی سند نمره شده‌اند؟
۷) سارقان و عاملان جرم جهت خرید خودروهای تصادفی ممكن است با پیشنهاد مبالغ اغواكننده درصدد جلب موافقت شما در فروش خودروی تصادفی خود به آنان باشید، لذا هوشیارانه مراقب باشید اغفال اینگونه افراد نشوید.
۸) عاملان جرایم سرقت خودرو حتی ممكن است از طریق درج آگهی در جراید در پی خرید خودروهای تصادفی باشند.
۹) همكاری شما با نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری از سرقت خودرو و ایجاد جامعه‌ای توام با امنیت و آسایش برای هموطنان عزیز موثر خواهد بود.
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید