پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
رزرو آنلاین در بزرگترین هتلهای جهان
هتلدارانی كه از طریق اینترنت اقدام به بازاریابی میكنند میگویند: هنگامی كه مسافرین راجع به مقصد سفر تصمیم میگیرند، جلوههای بصری را مهمترین عامل پس از محل و قیمت میدانند. شركتهایی كه تخصص آنها تعیین محل و مقصد سفر است، به تفریحگاههایی مثل عمارت مانند مكزیك و «فی یستا امریكانا» و شركتهای هتلی دارای علامت تجاری مثل مجموعه تفریحگاهها و هتلهای Starwood به “ICE Portal” متوسل میشوند، تا جلوههای بصری خود را به ۲۰۰۰۰ كانال در سراسر دنیا افزایش دهند.
هنری وودمن رییس ICE Portal میباشد. این شركت مجری پذیرش مهمان است و در امور تولیدی، مدیریت و تحویل مواد رسانهای، مثل تورهای مجازی، نوارهای ویدئویی پشتیبان به زبانهای مختلف فعال میباشد. او میگوید: بازاریابی بصری، ساده، موثر و كم هزینه است. بعضی از بازاریابهای سیار به بازاریابی الكترونیك به عنوان امر پیچیده، فنی و پر هزینه مینگرند، ولی درست برعكس. همانطور كه مشتریان ما نیز تصدیق میكنند، درست مثل این است كه اینترنت فقط برای فروش و امور مسافرتی طراحی شده است.
تفریحگاههای عمارتی «كانكن»- شركتی كه اقامتگاههای ۵ ستاره عظیم در مكزیك را فراهم میكند- در طول ۵ سال اخیر با ICE Portal مشغول همكاری بوده است. «آنا پارادلا» مدیر فروش تفریحگاههای عمارتی آمریكا شمالی گفته است: گذاشتن محتوای قابل تغییر در پایگاه اینترنتی منجر به افزایش تقاضای رزرو در كلیه املاك ما شده است.
او میگوید: چون مسافرین عاشق اینترنت هستند، قبل از خرید مرتباً دنبال اطلاعات دقیقتری میگردند. این جزئیات به صورت تصویری برای عاشقان اینترنت كه مشغول رزرو آنلاین هستند فراهم شده است. تصاویر متحرك در این حرفه، كمك بزرگی هستند. یك نمای ۳۶۰ درجه از اتاقهای مهمانان و از كل ملك و عمارت، تصویر و درك بهتری از آنچه كه ما در داراییهایمان عرضه میكنیم، در اختیار میگذارد. حجم جزئیاتی كه میتوانید در فیلمهای ویدئویی متحرك و تصاویر متحرك ببنید باورنكردنی است.
«مارا برسیف» مدیر فروش تفریحگاههای اقامتی در آمریكای شمالی موافق این قضیه است. او میگوید: هر هفته بیشتر از ۵۰۰۰ بازدیدكننده از بروشورهای آنلاین شركت بازدید میكنند. با چنین حجم تقاضایی تفریحگاههای اقامتی ممكن است با مشكل مواجه شوند.
«بریسنو» میگوید: هنگامی كه مردم روی اینترنت دنبال خرید كالایی هستند، تصویری تماشایی توجه آنها را جلب میكند و باعث میشود كار خود را متوقف ساخته و آن را بخوانند. این تصاویر به خصوص اگر متحرك باشند قطعاً باعث تضمین فروش میشوند.
عكسهایی از مقصد هر تور كه در كانالهای مختلف دیده میشود، اغلب مسافرین را اغوا میكند كه مستقیماً به خود پایگاه اینترنتی مربوطه بروند، تا بتوانند آن را رزرو كنند.
«فی یستا امریكانا» ادعا میكند: بهترین هتلهای زنجیرهای در مكزیك (برنده جایزه جهانی سیر و سفر) در بهترین شهرها و سواحل مكزیك واقع شدهاند و تقریباً ۲ سال است كه مشغول كار روی ICE Portal هستند. براساس گفته «جرج هانتر» مدیر فروش بخش سفرهای تفریحی و تجارت الكترونیك: «فی یستا امریكانا» رشد سالانه قابل توجهی از طریق رزرو آنلاین داشته است.
مهمترین چالش تجارت الكترونیكی كه با آن مواجه هستیم این است كه مفاد بصری خود را در تمام كانالها تقویت كنیم. ICE Portal با ارسال پیامهای چند رسانهای ما به افراد طبق الگوی مورد نیازشان این مانع را برطرف كرده است.
او میگوید: داشتن املاك و امكانات بسیار، مستلزم فراهم آوردن اطلاعات و به روز شدن دایمی است. مشتریان ما مستقیماً و دقیقاً به جلوههای بصری توجه دارند تا بتوانند در مورد رزروی كه میخواهند كنند تصمیم بگیرند. این تصمیمگیری یا با در نظر گرفتن مشخصههای خاص هتل است و یا با نظری اجمالی به مقصد. اگر جلوههای بصری به درستی ارایه نشوند، در این رقابت متحمل ضرر زیادی خواهیم شد. ICE Portal به ما توانایی فنی تخصصی و رقابتی میدهد كه برای پیشگام بودن در بازار به آن احتیاج داریم.
«وودمن» میگوید: همانطور كه تورها و اتاقهای بیشتری در اینترنت مورد جستجو و فروش قرار میگیرند، توانایی ارایه موثر یك محصول به صورت آنلاین ضروریتر احساس میشود.
او اضافه میكند: تحقیقات اخیر نشان داده است كه رسانهای غنی مانند تور مجازی ۴۶% رزروهای بیشتری را نسبت به تصاویر باعث میشود. این امر اشاره بر آن دارد كه هرچه اعداد بزرگتر میشوند، رضایت مشتریان ما بیشتر میشود.
«هنك سگمن» مدیر رسانهای هتلها و تفریحگاههای Starwood میگوید: ما فكر میكنیم تورهای مجازی باعث نوعی ارزش افزوده میشوند. این تورها اطلاعاتی واقعی در مورد شرایط یك فضای خاص برای كسی كه راجع به سفر جستجو میكند، فراهم میآورند. ما اعتقاد زیادی به ظاهر و طرح داراییهایمان داریم و آنها را با زاویه ۳۶۰ درجه به نمایش میگذاریم. همچنین اعتقاد راسخی به ICE Portal برای نمایش صحیح منظور خود داریم.
●ICE Portal
تخصص ICE Portal در تولید، مدیریت و تحویل مواد رسانهای متحرك مثل تورهای مجازی، فیلمهای ویدئویی به تعداد زیاد و فلش به زبانهای مختلف است. این مواد رسانهای پیشرفته در دنیای كاربران بیشماری كه هر روزه به اینترنت متصل میشوند اهمیت به سزایی پیدا كرده است. به طور كلی ICE Portal تكنولوژی خاصی را به كار میبرد تا با انعطافپذیری فروشنده و توزیعكننده، مبادله انجام گیرد. همه قالببندیها و امور مربوطه توسط ICE Portal انجام میشود، كه با هر كلیك یك مشتری گزارشهای ارزشمندی در مورد هتلها فراهم میكند.
هتلدارانی كه از ICE Portal استفاده میكنند میدانند كه چه موادی را در چه سایتی مشاهده خواهند كرد. نیز تعداد ایمیلهای درخواست كننده از هر سایت، تعداد تصاویری كه بیشتر از همه مشاهده شده است و غیره نیز قابل ارزیابی هستند.
مترجم: نگار افتخاری
منبع : مسافران
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران روز معلم آمریکا معلمان رهبر انقلاب دولت مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم خلیج فارس حجاب شهید مطهری
زلزله تهران هواشناسی شهرداری تهران سیل پلیس قوه قضاییه آموزش و پرورش بارش باران سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو بانک مرکزی ارز قیمت دلار قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا دلار سایپا بازار خودرو کارگران تورم
مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی فیلم
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
غزه رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل جنگ غزه چین روسیه نوار غزه حماس عربستان ترکیه یمن
پرسپولیس استقلال فوتبال سپاهان تراکتور باشگاه استقلال لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه ویتامین طول عمر بارداری