یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا


درس‌هایی از مدیر بازاریابی کوکاکولا


درس‌هایی از مدیر بازاریابی کوکاکولا
نویسنده : زیمن - سرجیو
مترجم : قربانلو - سینا
ویراستار : سرکیسیان - وازگن
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۱/۰۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸۰۰۹۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۳۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/ز۹د۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۰۵۷۲-۹-۳

کتاب حاوی مطالبی در خصوص بازاریابی است که نویسنده (سرجیو زیمن مدیر بازاریابی کوکاکولا) می‌کوشد با مردود دانستن شیوه‌های مرسوم بازاریابی, نظریه‌ها و اصول نوینی عرضه نماید .بدین منظور وی با تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت بازاریابی رایج شرکت‌ها, نظریه خود را عرضه می‌دارد . وی در این خصوص می‌گوید :اگر قرار باشد محصول یا خدمتی به مقدار بیشتر, در دفعات بیشتر و به قیمت بالاتر به فروش برسد, باید دلایل بیشتری به مردم برای خرید آن ارائه کرد, همچنین باید متفاوت, بهتر و ویژه باشد و اگر نیست باید چنین تصویری از آن ساخت .'کتاب با این موضوعات شکل گرفته است' :بازاریابی راز و رمزی ندارد', 'چگونه و با چه روشی بیشترین اجناسی را بفروشیم', 'با کدام نیروی انسانی کار کنیم', 'از اندیشیدن درباره آینده دست برندارید 'و 'بازاریابی علم است .'


همچنین مشاهده کنید