پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
تبلیغات و گسترههای نوین
مفاهیمی که در گذشته پیرامون تبلیغات و بازاریابی در اذهان وجود داشت، با رواج نگرش های جدید و استراتژیک دگرگون شده است. در جهان امروز هدف از تبلیغ تنها نمی تواند در افزایش میزان فروش خلاصه شود و در واقع موضوع با اهمیت مسئولیت اجتماعی گسترده نوینی را پیش روی تولیدکنندگان و موسسات تبلیغاتی گشوده است. در تبلیغات جهان معاصر آگاه سازی مخاطبان اهمیت فراوانی دارد. در حالی که روزبروز بر وسعت دایره آگاهی پیام گیران افزوده می شود، شرکت های تبلیغاتی نمی توانند در محاسبات خود بر روی ناآگاهی مخاطبان حساب کنند.
مردم وقتی پیام های تبلیغاتی را با واقعیت هایی که آموخته اند در تقابل ببینند، بر خلاف نیات فرستندگان پیامهای بازارگانی عمل خواهند کرد. بنابراین عمل کردن به مسئولیت اجتماعی درحقیقت ضامن حیات موسسات تبلیغاتی است
ماهنامه تدبیر
علی اکبر بابائی
فرانک جواهر دشتی
علی اکبر بابائی
فرانک جواهر دشتی
منبع : بانک مقالات تخصصی شرکت توسعه مهندسی بازارگستران آتی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی معلمان رهبر انقلاب دولت سیزدهم مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
آتش سوزی تهران پلیس قوه قضاییه پلیس راهور زلزله شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار بازار خودرو خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو حقوق بازنشستگان سایپا کارگران تورم
سریال نمایشگاه کتاب جواد عزتی عفاف و حجاب تلویزیون فیلم سینمایی مسعود اسکویی سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه چین انگلیس اوکراین ترکیه نتانیاهو یمن
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان علی خطیر تراکتور لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید باشگاه استقلال بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی هواپیما تلفن همراه اپل اینستاگرام گوگل همراه اول واکسن تبلیغات ناسا عیسی زارع پور
کبد چرب فشار خون بیمه کاهش وزن بیماری قلبی دیابت مسمومیت داروخانه