پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


مشتری در جایگاه شریک


مشتری در جایگاه شریک
نویسنده : بل - چیپ
مترجم : صالحی‌معوا - غلامرضا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۳/۱۲
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۶۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۲۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۱۷-۴۳۴-۴

نگارنده در کتاب با ذکر نمونه‌هایی چند از تلاش مدیران و شرکت‌های موفق, شیوه‌هایی را مطرح می‌سازد که به‌زعم وی به تقویت و تداوم ارتباطهای سازنده و سودآور با مشتریان می‌انجامد' .خدمت یعنی اهدای جایزه', 'خدمات پنهانی', 'تضمین اطمینان', 'مشارکت هدفمند', 'گوش کردن یک ورزش ارتباطی 'و 'مشارکت جذاب و موفقیت‌آمیز 'از جمله مباحث کتاب به شمار می‌روند .