یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
مجله ویستا
دانستنیهایی برای تعلیم و تربیت برای استفاده آموزگاران، معلمان مبتدی و دانشجو معلم
تاریخ نشر : ۸۴۱۱۱۰
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۵۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۷۵۶۶-۰
رده دیویی : ۳۷۰.۱
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : میانجی - مهدی
راهنمای حاضر که برای استفادهی آموزگاران، معلمان مبتدی و دانشجو معلمان، تالیف شده، ابتدا کلیاتی را در زمینهی تعلیم و تربیت شامل میشود. نظیر کارکردهای آموزشی و تربیتی معلم، انواع تربیت و نیازهای دانشآموزان. در بخش دوم مطالبی نظیر اهمیت و اهداف دورهی ابتدایی، طراحی آموزشی، طرح درس و دلایل استفادهی معلمان از آن، روشهای یاددهی و یادگیری، انواع روشهای تدریس و تکالیف آموزشی، درج شده است. 'خلاقیت و راهبردهای پرورش'. مبحث بعدی کتاب را تشکیل میدهد. بیان مفاهیم کلی در آموزش و پرورش در بخش دیگری از کتاب آمده که از جملهی آنها میتوان به عناصر اصلی یک برنامهی آموزشی، طبقهبندی و تحلیل هدفهای یادگیری، عوامل موثر بر یادگیری، تفاوتهای فردی و نقش تشویق و تنبیه در آموزش و پرورش، اشاره کرده. ارزشیابی گروههای استفاده کننده از ارزشیابی، اهداف امتحان، علل ارزشیابی و انواع پرسشهای امتحانی، از مباحث فصل بعد به شمار میآید و سرانجام در بخش پایانی کتاب مطالبی چون عوامل بدخطی دانشآموزان، بازیهای آموزشی، خصوصیات معلم و چند پیشنهاد به مجموعهی معلمان، فراهم آمده است.
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۵۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۰۶-۷۵۶۶-۰
رده دیویی : ۳۷۰.۱
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تبریز
نویسنده : میانجی - مهدی
راهنمای حاضر که برای استفادهی آموزگاران، معلمان مبتدی و دانشجو معلمان، تالیف شده، ابتدا کلیاتی را در زمینهی تعلیم و تربیت شامل میشود. نظیر کارکردهای آموزشی و تربیتی معلم، انواع تربیت و نیازهای دانشآموزان. در بخش دوم مطالبی نظیر اهمیت و اهداف دورهی ابتدایی، طراحی آموزشی، طرح درس و دلایل استفادهی معلمان از آن، روشهای یاددهی و یادگیری، انواع روشهای تدریس و تکالیف آموزشی، درج شده است. 'خلاقیت و راهبردهای پرورش'. مبحث بعدی کتاب را تشکیل میدهد. بیان مفاهیم کلی در آموزش و پرورش در بخش دیگری از کتاب آمده که از جملهی آنها میتوان به عناصر اصلی یک برنامهی آموزشی، طبقهبندی و تحلیل هدفهای یادگیری، عوامل موثر بر یادگیری، تفاوتهای فردی و نقش تشویق و تنبیه در آموزش و پرورش، اشاره کرده. ارزشیابی گروههای استفاده کننده از ارزشیابی، اهداف امتحان، علل ارزشیابی و انواع پرسشهای امتحانی، از مباحث فصل بعد به شمار میآید و سرانجام در بخش پایانی کتاب مطالبی چون عوامل بدخطی دانشآموزان، بازیهای آموزشی، خصوصیات معلم و چند پیشنهاد به مجموعهی معلمان، فراهم آمده است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور وزارت کشور رئیس جمهور رئیسی رهبر انقلاب
ایران زلزله سلامت تهران هواشناسی سیل فضای مجازی شهرداری تهران سازمان هواشناسی پلیس بارش باران قتل
خودرو نفت یارانه قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو گاز ایران خودرو بانک مرکزی نمایشگاه نفت بازار خودرو مالیات
نمایشگاه کتاب رضا عطاران کیانوش عیاری تلویزیون نمایشگاه کتاب تهران کتاب سینمای ایران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران دفاع مقدس سریال مهران مدیری کتابخوانی
فناوری اینترنت
رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین اسرائیل غزه آمریکا حماس روسیه رفح اوکراین افغانستان نوار غزه
پرسپولیس فوتبال هوادار استقلال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران رئال مادرید سپاهان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا بازی
شفق قطبی ایلان ماسک اپل طوفان خورشیدی ناسا گوگل مایکروسافت هوش مصنوعی فیبرنوری ماهواره
استرس فشار خون بارداری افسردگی شیر زایمان