چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
تحقیق در بازار
نویسنده : بیرن - رابینفورسایت - پاتریک
مترجم : پارساییان - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۲/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۲/ب۴ت۳
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۲۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۸۹۳-۳۲-۹
'تحقیق در بازار' عبارت است از: 'تجزیه و تحلیل منظم مسئلهها, الگوسازی و حقیقتیابی با هدف بهبود فرآیند تصمیمگیری و اعمال کنترل بر بازاریابی کالاها و خدمات'. که در این کتاب هدف اصلی و کاربردهای تحقیق در بازار, بعد الکترونیکی (اینترنت), بعد زمانی, و روشهای تحقیق بازار, نیز پروژه تحقیق و تجزیه و تحلیل دادههای آن معرفی و بررسی میشود؛ همچنین مفاهیم و روشهای اصلی تحقیق در بازار تشریح میگردد؛ ضمن آن که منابع مورد نظر تحقیق معرفی میشود. در پایان, خاطر نشان شده است': در دنیای آینده (نسبت به هر دورهای از زمانهای گذشته, تحقیق در بازاریابی نقشی مهمتر ایفا خواهد کرد. هر سازمانی که به این موضوع توجه نکند و با توجه به تواناییهای بالقوه آن در صدد استفاده مناسب از آن برنیاید در روزگار پویای آینده محکوم به فنا خواهد بود'.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی بابک زنجانی مجلس دولت سیزدهم قوه قضائیه خلیج فارس لایحه بودجه 1403 شورای نگهبان دولت حجاب مجلس یازدهم
تهران قوه قضاییه پلیس سیل آموزش و پرورش شهرداری تهران فضای مجازی سلامت شورای شهر تهران دستگیری سازمان هواشناسی قتل
خودرو بانک مرکزی ایران خودرو قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا سایپا دلار بازار خودرو مالیات تورم ارز
تلویزیون سریال پایتخت سینمای ایران سینما دفاع مقدس رسانه موسیقی تئاتر فیلم رسانه ملی کتاب
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه روسیه عربستان نتانیاهو ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان تراکتور باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر رئال مادرید فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی
هوش مصنوعی ناسا اپل تسلا تبلیغات فناوری پهپاد همراه اول گوگل آیفون
داروخانه مسمومیت دیابت خواب کاهش وزن طول عمر سلامت روان بارداری آلزایمر