چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا


تحقیق در بازار


تحقیق در بازار
نویسنده : بیرن - رابینفورسایت - پاتریک
مترجم : پارساییان - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۲/۲۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۲/ب۴ت۳
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۲۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۸۹۳-۳۲-۹

'تحقیق در بازار' عبارت است از: 'تجزیه و تحلیل منظم مسئله‌ها, الگوسازی و حقیقت‌یابی با هدف بهبود فرآیند تصمیم‌گیری و اعمال کنترل بر بازاریابی کالاها و خدمات'. که در این کتاب هدف اصلی و کاربردهای تحقیق در بازار, بعد الکترونیکی (اینترنت), بعد زمانی, و روش‌های تحقیق بازار, نیز پروژه تحقیق و تجزیه و تحلیل داده‌های آن معرفی و بررسی می‌شود؛ همچنین مفاهیم و روش‌های اصلی تحقیق در بازار تشریح می‌گردد؛ ضمن آن که منابع مورد نظر تحقیق معرفی می‌شود. در پایان, خاطر نشان شده است': در دنیای آینده (نسبت به هر دوره‌ای از زمان‌های گذشته, تحقیق در بازاریابی نقشی مهم‌تر ایفا خواهد کرد. هر سازمانی که به این موضوع توجه نکند و با توجه به توانایی‌های بالقوه آن در صدد استفاده مناسب از آن برنیاید در روزگار پویای آینده محکوم به فنا خواهد بود'.


همچنین مشاهده کنید