سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا


استراتژی بازاریابی


تاریخ نشر : ۸۴۱۱۰۳
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۸۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۰۹۲-۴۹-۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : کاتلر - فیلیپ
مترجم : عیاری - علی
نویسنده : جین - دی‌پاک
نویسنده : سوویت - ماتیسنس

در این کتاب اصول، ضوابط و چارچوب‌های فضای امروز بازاریابی در جهان صنعتی با این موضوعات تشریح شده است: 'تجدی ساختار بازاریابی در اقتصاد دیجیتالی'، 'تبدیل بازاریابی به موتور محرک اقتصاد دیجیتالی'، 'طراحی استراتژی نوسازی بازار'، 'آفرینش چارچوب‌های رقابتی'، 'شناسایی فرصت‌های بازار'، 'طراحی محصولات موفق بازار'، 'طراحی معماری کسب و کار'، 'ایجاد زیرساخت‌‌ها، قابلیت‌ها توانایی‌هایی کسب و کار'، 'طراحی فعالیت‌های بازاریابی'، 'طراحی سیستم‌های عملیاتی' و 'دستیابی به سود و رشد از طریق نوسازی بازار'.