یکشنبه, ۶ خرداد, ۱۴۰۳ / 26 May, 2024
مجله ویستا
رفتار مصرفکننده (عوامل بیرونی)
تاریخ نشر : ۸۴۰۷۰۹
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۲۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۶۰۸-۹۱-۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
شماره مجلد : ۲
مترجم : صالحاردستانی - عباس
نویسنده : موون - جانسی
نویسنده : مینور - میشل
سه بخش اصلی این مجموعه در باب مدل رفتاری مصرف کننده است. بخش اول کتاب که مروری بر حوزهی مورد مطالعه است از دو فصل تشکیل شده است. در فصل اول حوزهی مربوط به تعریف و چارچوب سازمان دهندهی رفتار مصرف کننده، ذکر گردیده است. در فصل دوم نشان داده میشود که شناخت رفتار مصرف کننده میتواند در ایجاد راهبرد بازاریابی به کار گرفته شود. بخش دوم شامل مجموعهی فصولی است که در آن دربارهی عوامل موثر بر مصرف کنندگان فردی بحث میشود. فرآیندهای مصرف کنندهی فردی شامل پردازش اطلاعات، انگیزش، شخصیت و روان نگاشتی، نگرش، ارتباطات ترغیب کننده و تصمیمگیری است. سرانجام در بخش سوم موضوع تاثیرگذاران محیطی که خریداران و فروشندگان را تحت تاثیر قرار میدهند مطرح میشود که از آن جمله است: موفقیت مصرف کننده، فرآیندهای گروهی، فرهنگ، خرده فرهنگ و رفتارهای بینالمللی و میان فرهنگی. مبحث پایانی کتاب دربارهی جنبهی نا به کار رفتار مصرف کننده است.
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۲۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۶۰۸-۹۱-۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
شماره مجلد : ۲
مترجم : صالحاردستانی - عباس
نویسنده : موون - جانسی
نویسنده : مینور - میشل
سه بخش اصلی این مجموعه در باب مدل رفتاری مصرف کننده است. بخش اول کتاب که مروری بر حوزهی مورد مطالعه است از دو فصل تشکیل شده است. در فصل اول حوزهی مربوط به تعریف و چارچوب سازمان دهندهی رفتار مصرف کننده، ذکر گردیده است. در فصل دوم نشان داده میشود که شناخت رفتار مصرف کننده میتواند در ایجاد راهبرد بازاریابی به کار گرفته شود. بخش دوم شامل مجموعهی فصولی است که در آن دربارهی عوامل موثر بر مصرف کنندگان فردی بحث میشود. فرآیندهای مصرف کنندهی فردی شامل پردازش اطلاعات، انگیزش، شخصیت و روان نگاشتی، نگرش، ارتباطات ترغیب کننده و تصمیمگیری است. سرانجام در بخش سوم موضوع تاثیرگذاران محیطی که خریداران و فروشندگان را تحت تاثیر قرار میدهند مطرح میشود که از آن جمله است: موفقیت مصرف کننده، فرآیندهای گروهی، فرهنگ، خرده فرهنگ و رفتارهای بینالمللی و میان فرهنگی. مبحث پایانی کتاب دربارهی جنبهی نا به کار رفتار مصرف کننده است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ایران سید ابراهیم رئیسی شهدای خدمت رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی رهبر انقلاب حسین امیرعبداللهیان ابراهیم رئیسی شهادت
هواشناسی سازمان هواشناسی وزارت بهداشت تهران سلامت مشهد قتل شهرداری تهران پلیس آتش سوزی سیل آموزش و پرورش
قیمت دولت سیزدهم قیمت خودرو قیمت دلار خودرو قیمت طلا یارانه حقوق بازنشستگان بازار خودرو تورم ایران خودرو دلار
جشنواره فیلم کن جشنواره کن سینما تلویزیون نیلوفر امرایی سینمای ایران اصغر فرهادی کتاب دفاع مقدس سینمای جهان سریال پایتخت
وزارت علوم
اسرائیل فلسطین غزه رژیم صهیونیستی روسیه جنگ غزه آمریکا حماس اوکراین چین لبنان اتحادیه اروپا
فوتبال پرسپولیس استقلال جواد نکونام استقلال خوزستان لیگ برتر نساجی تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس والیبال بارسلونا بازی
ایلان ماسک سامسونگ موبایل اپل گوگل اینترنت مایکروسافت کهکشان ناسا فضا
استرس دیابت قلب آلزایمر زوال عقل بارداری خواب ویتامین کاهش وزن