دوشنبه, ۱۴ خرداد, ۱۴۰۳ / 3 June, 2024
مجله ویستا
علایم تجاری در آسیا: ایجاد, توسعه و مدیریت علایم تجاری آسیایی برای بازار جهانی
نویسنده : تمپورال - پل
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۸/۲۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۲۷۰۹۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۹/ک۲ت۸
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۸۶۷-۲
در کتاب حاضر مفاهیم ضروری برای ساخت علایم تجاری بیان و نحوه ساخت این علایم شده نیز نمونههایی از علامتگذاری تجاری عرضه گردیده است .عناوین فصلهای کتاب عبارتاند از' :درک علایم تجاری', 'نحوه ساخت علایم تجاری', 'درک بازارها', 'ایجاد جایگاه علامت تجاری قدرتمند', 'مدیریت علامت تجاری', 'برآورد موفقیت علامت تجاری', 'گسترش بینالمللی علایم تجاری آسیایی', 'ارتباطات راهبردی جهت ساخت علامت تجاری', 'پذیرش علامت تجاری بینالمللی در آسیا 'و 'ملاحظات شرکتهای آسیایی جهت رقابت در بازارهای جهانی .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم امام خمینی ایران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انتخابات 1403
هواشناسی جاده چالوس سازمان هواشناسی تهران ژاپن پلیس راهور آتش سوزی شهرداری تهران فضای مجازی پلیس دستگیری قتل
وام ازدواج حقوق بازنشستگان مسکن قیمت خودرو قیمت دلار قیمت طلا دولت سیزدهم خودرو دلار بانک مرکزی برق بازار خودرو
تلویزیون سینمای ایران سریال سینما رسانه ملی شعر تئاتر
هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه فرهنگیان فناوری ویروس
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه جنگ غزه روسیه آمریکا حماس چین لبنان جو بایدن ترکیه
پرسپولیس فوتبال استقلال رئال مادرید جواد نکونام باشگاه پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان اروپا مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال
همراه اول باتری مریخ اپل روزنامه ناسا
استرس دیابت گرمازدگی ویتامین افسردگی سیگار قهوه بارداری