یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا
مزایای شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو
خدمات پس از فروش مهمترین زنجیره برای حفظ سهم بازار و وفاداری مشتریان است ۷ تحقیقات نشان داده است اگر به مشتری دو کلا که یکی کیفیت مطلوب و دیگری خدمات پس از فروش مناسب دارد تجربه نماید تمایل مشتری برای خرید مجدد محصول که خدمات پس از فروش بهتر داشته است بیشتر خواهد بود.
پس از آنکه خودرو توسط خودروساز تحویل مشتری می شود خدمات پس از فروش وظیفه ارائه خدمات فنی و تعمیراتی به کلیه خودروهای تولیدی و یا وارداتی خودروساز را در حوزه گارانتی و بعد وارانتی از طریق شبکه نمایندگی های مجاز با تعمیرگاههای مرکزی خودروساز در سراسر کشور را به نحو مطلوب با کیفیت مناسب بطوریکه رضایت مشتریان حاصل شود عهده دار است.دسترسی آسان مشتریان به این شبکه تعمیرگاهی یکی از مزایای شبکه خدماتی خودروسازان است شرکت ایران خودرو با شبکهای بالغ بر ۷۴۰ نمایندگی مجاز و ۹۸۰ فروشگاه مجاز خدمات و قطعات استاندارد را در اختیار مشتریان محصولات ایران خودرو قرار می دهد.در نمایندگی های مجاز عملیات فروش خدمات پس از فروش استاندارد و ارائه قطعات به مشتریان عرضه می شود.همچنین شرکت ایران خودرو به منظور دسترسی آسان مشتریان به قطعات یدکی مورد نیاز در کوتاه ترین زمان و با کیفیت و استاندارد شبکه فروشگاهی مجاز بالغ بر ۹۸۰ فروشگاه در کشور ایجاد کرده است.از مزایای شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
▪ استاندارد بود شبکه خدمات پس از فروش
▪ وجود ابزار مخصوص تعمیرگاهی
▪ دستگاه عیب یاب الکترونیکی
▪ پرسنل فنی و آموزش دیده
با توجه به پیچیدگی محصولات تولیدی همواره خودروسازان به مشتریان خودرو توصیه می کنند که از شبکه تعمیر گاهی مجاز استفاده نمایید که مهمترین علت آن ارائه خدمات استاندارد و وجود پرسنل ماهر و آموزش دیده ای است که با بهترین نحو عیب یابی و تعیمرات خودرو را انجام می دهند و از ایجاد هزینه های سربار برای مشتری جلوگیری می نمایید.کلیه فرایند های موجود در شبکه تعمیرگاههی مجاز استاندارد شده و تحت کنترل خود نماینده و شرکت ایران خودرو می باشند.پیاده سازی استانداردهای پذیرش تا ترخیص در شبکه نمایندگی های ایران خودرو بستر ایجاد شبکه ای پویا در خدمات پس از فروش خواهد بود.
برای رسیدن شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو به سطحی که قابلیت رقابت جهانی را داشته باشند پروژه های متعددی پیاده شده است از آن جمله اصلاح ساختار سازمانی نمایندگی و استفاده پرسنل تحصیل کرده در محیط نمایندگی می باشد.
▪ جذب کارشناس پذیریش به منظور استاندارد کردن رفتار و فعالیت های پذیرش
▪ جذب کارشناس فنی به منظور استاندارد کردن فعالیت های تعمیر گاهی و افزایش کیفیت تعمیرات و ارتقاء سطح عیب یابی
▪ جذب مدیر تعمیر گاه به منظور سروسامان دادن به وضعیت کلی نمایندگی
▪ جذب کارشناس انبار به منظور پشتیبانی مناسب قطعه در سطح نمایندگی
همچنین یکی از مزایای شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو ارائه خدمات به خودروهای جدید می باشد بدین منظور در صورتیکه خودروهای جدید به سبد محصول اضافه شود به تبع آن شبکه خدمات پس از فروش با تجهیزات نمایندگی ها به ابزار مخصوص دستگاهای عیب یاب و اموزش فنی پرسنل بستر لازم را برای ارائه خدمت را به محصول جدید ایجاد می کند.
همچنین شرکت ایران خودرو از طریق شبکه نمایندگی های خود طراحی خاصی را با هدف ارائه خدمات ویژه به مشتریان و همچنین گسترش فرهنگ توجه به عملیات پیشگرانه تعمیرات در طول سال اجرا می کند ازآن جمله تنظیم موتور رایگان، طرح بازدید های زمستانی و تابستانی ،طرح های قبل از سفر، امداد نوروزی و ... اشاره کرد.
منبع : روزنامه دنیای اقتصاد
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
حسین امیرعبداللهیان حجاب دولت امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی سازمان همکاری اسلامی انتخابات جنگ شورای نگهبان دولت سیزدهم مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
هواشناسی شهرداری تهران زاهدان سیل فضای مجازی یسنا باران سازمان هواشناسی سامانه بارشی آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو خودرو دلار مسکن تورم قیمت طلا بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ارز ایران خودرو
تلویزیون صدا و سیما مسعود اسکویی پایتخت موسیقی مهران غفوریان دفاع مقدس صداوسیما سریال سینمای ایران کتاب
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه نوار غزه اوکراین انگلیس ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال مهدی طارمی پرسپولیس استقلال سپاهان رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا جواد نکونام باشگاه استقلال علی خطیر بازی
هوش مصنوعی اینستاگرام گوگل اپل ناسا عکاسی تبلیغات کولر مایکروسافت
دیابت چای کودک توت فرنگی چاقی قهوه