پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا


بازاریابی و مدیریت بازارها


تاریخ نشر : ۸۴۰۶۰۹
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۵۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۷۰۷۳-۶۶-۶
رده دیویی : ۶۵۸.۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : فخرائی - سیدمحمد

نگارنده در این کتاب به بررسی و تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف در زمینه‌ بازاریابی و بازاریابی بین‌المللی پرداخته و طی آن این مباحث را مطرح ساخته است: 'بازاریابی و مصرف کننده'، 'بازاریابی و برنامه‌ریزی'، 'بازاریابی و وظایف مدیران بازاریاب'، 'بازار و محصول'، 'بازاریابی و توزیع و تبلیغات'، 'بازاریابی و قیمت'، 'بازاریابی و فروش'، 'اصطلاحات بین‌المللی بازاریابی'، 'فعالیت‌های جنبی در بازاریابی'، 'بررسی و تحقیق در بازاریابی'، 'الگوهای مختلف بازاریابی'، 'بازاریابی بین‌المللی' و 'کارت‌های اعتباری و اهمیت آن‌ها در انواع خریدها'.