جمعه, ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 17 May, 2024
مجله ویستا
نظامها و راهبردهای اطلاعاتی در مدیریت بازرگانی
نویسنده : کشمور - کاروللایل - ریچارد
مترجم : فیضی - کاوه
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۱۰/۰۱
رده دیویی : ۶۵۸.۴۰۳۸۰۱۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۷۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۳۰۵-۵۰۴-۳
کتاب حاضر برای دانشجویان بازرگانی و از دید مدیریتی نگارش یافته و در آن نشان داده شده که چگونه نظامهای اطلاعاتی مناسب خواهند توانست منجر به تصمیمگیری بهتر, توجه سریعتر به نیازهای مشتری و کاهش موجودی انبار و هزینهها شوند .مطالب کتاب در سه بخش سامان یافته است .در بخش نخست به این موضوع پرداخته شده که اطلاعات چیست و چه باید باشد تا نیاز اطلاعاتی مدیریت شرکت را پاسخگو باشد .در بخش دوم شرحی از تکنیکها, تکنولوژیها و زیرساختهای اطلاعاتی به دست داده شده است .در بخش سوم به چگونگی شکلدهی و اجرای راهبرد اطلاعاتی پرداخته شده, همچنین شامل بررسی دقیق کنترلها, مسائل امنیتی و مشکلات رفتاری است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل رئیس جمهور دولت سیزدهم مازندران سیدابراهیم رئیسی دولت مجلس شورای اسلامی رئیسی مجلس تعطیلی شنبه ها شورای نگهبان
سیل مشهد سیل مشهد هواشناسی تهران خراسان رضوی پلیس فضای مجازی سازمان هواشناسی بارش باران قوه قضاییه شهرداری تهران
خودرو مالیات قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان تعطیلی شنبه دلار طلا
لیلا حاتمی زری خوشکام علی حاتمی نمایشگاه کتاب سینمای ایران نمایشگاه کتاب تهران کتاب رسانه تلویزیون سریال سینما موسیقی
ایلان ماسک
رژیم صهیونیستی غزه فلسطین روسیه آمریکا حماس جنگ غزه چین اوکراین ترکیه لبنان یمن
فوتبال پرسپولیس استقلال تراکتور بارسلونا لیگ برتر سپاهان جام حذفی مس رفسنجان لیگ برتر انگلیس بازی باشگاه استقلال
هوش مصنوعی آلزایمر مغز گوگل آیفون اپل باتری سرعت اینترنت تبلیغات عیسی زارع پور
بارداری سازمان غذا و دارو پوست دیابت کاهش وزن سرماخوردگی