یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
پذیرش جایگاه طراحان صاحب سبک
همانگونه که در نظریه ارتباطی هنر، اثر هنری مانند پیامی از فرستنده آن یعنی هنرمند در محیطی منتشر شده و به مخاطب خود میرسد، ایدههای تولیدشده توسط طراحان نیز در محیط منتشر شده و به مخاطب نهائی میرسد، اما نکته حائز اهمیت در تشخیص و دستهبندی مخاطب در زمینههای گوناگون طراحی، لایههای مختلف موجود در محیط انتشار پیام طراح است. در این زمینه، علاوه بر دستهبندی مخاطبان مصرفکننده یک محصول، طراحان زمینههای گوناگون نیز در لایههای مختلف، ایدههای موجود را پرورش و گسترش میدهند تا در نهایت در بیرونترین لایه طراحی، تولیدشده و بهدست مخاطب عام برسد.
در واقع لایههای طراحی قبل از تولید، مسیر تبدیل ایدههای بکر و خالص به محصولی کاربردی و قابل استفاده برای عموم مصرفکنندههاست. همچنین محصول بعد از تولید به لایههای مختلف مخاطبان خود برخورد میکند و از این طریق پیام در محیط منتشر میشود.
منبع : جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
حجاب دولت مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم مجلس جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور گشت ارشاد رئیسی پاکستان امام خمینی سیدابراهیم رئیسی
پلیس تهران وزارت بهداشت قتل شهرداری تهران هواشناسی سیل کنکور فضای مجازی پایتخت زنان آتش سوزی
خودرو دلار بازار خودرو قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا بانک مرکزی سایپا مسکن تورم ایران خودرو قیمت
سریال تلویزیون یمن سینمای ایران سینما کیومرث پوراحمد موسیقی سریال پایتخت مهران مدیری فیلم ترانه علیدوستی قرآن کریم
اینترنت کنکور ۱۴۰۳
اسرائیل غزه فلسطین رژیم صهیونیستی آمریکا جنگ غزه روسیه اوکراین حماس ترکیه ایالات متحده آمریکا طوفان الاقصی
فوتبال پرسپولیس استقلال بازی جام حذفی فوتسال آلومینیوم اراک تیم ملی فوتسال ایران سپاهان تراکتور باشگاه پرسپولیس لیورپول
هوش مصنوعی تبلیغات ناسا سامسونگ فناوری اپل بنیاد ملی نخبگان آیفون ربات
کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا آلزایمر زوال عقل