چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
بازاریابی تک به تک 'آموختنیهایی از دنیای واقعی مدیریت ارتباطات با مشتری'
نویسنده : پیرز - دانراجرز - مارتا
مترجم : عیاری - علی
ویراستار : مجدم - منصور
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۲۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۲۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۵/پ۴ب۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۹۲-۱۳-X
در این کتاب, مولفان با طرح 'بازاریابی سنتی 'و 'بازاریابی مدرن' خاطر نشان میسازند که 'بازاریابی دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بود و بازاریابی امروز دانش و هنر یافتن و نگهداری از مشتریان است . در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت 'سهم از بازار 'بود ولی در بازاریابی مدرن ملاک 'سهم از مشتری 'است .'در این کتاب که با ذکر نمونههایی از شرکتهای موفق در امر بازاریابی همراه است مولفان تفاوتهای بازاریابی تک به تک را نسبت به بازاریابی سنتی بررسی نموده, برتری و مزیت آن را نشان دادهاند' .بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت میکند ; حال آن که بازاریاب تک به تک, مشتریانش را مدیریت میکند .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حماس دولت سیزدهم رافائل گروسی دولت رئیس جمهور رهبر انقلاب اصفهان مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان مجلس زنان
تهران زلزله پلیس هواشناسی شهرداری تهران بارش باران حجاب قتل آموزش و پرورش فضای مجازی شهرداری وزارت بهداشت
مسکن خودرو قیمت مسکن مالیات سایپا قیمت طلا قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان
نمایشگاه کتاب تئاتر تلویزیون سینما دفاع مقدس سریال سینمای ایران نمایشگاه کتاب تهران موسیقی کتاب صدا و سیما
دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه ترکیه اوکراین طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر ذوب آهن لیگ قهرمانان اروپا نساجی لیگ برتر فوتبال ایران بازی لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام
اپل هوش مصنوعی سامسونگ ناسا آیفون گوگل مایکروسافت باتری فضا فضاپیما
بیماران خاص استرس رژیم غذایی کاهش وزن بیمه زیبایی دندانپزشکی فشار خون