جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
مخاطب بهمثابهٔ یک گروه
واقعيت تجربهٔ مردم از فيلمها و رسانههاى چاپيِ تودهاى هميشه بسيار متنوع بوده است. هر چند تودهٔ مرم را در کل مىتوان به واسطهٔ غيرشخصى بودن، گمنامي، و بزرگى اندازهاش توصيف نمود، اما تجربهٔ عملى مخاطبان از رسانهها، شخصي، کوچک مقياس، و آميخته با زندگى اجتماعى و شيوههاى آشنا است. رسانههاى بسيارى در محدودههاى جغرافيايى کوچک فعاليت مىکنند و در فرهنگهاى محلى تنيده شدهاند. اغلب مردم چنين احساسى ندارند که توسط قدرتهاى پنهان در پس رسانهها کنترل مىشوند چرا که خود آنها بهطور آزادانه دست به گزينشهاى رسانهاى خود مىزنند. همچنين، تعاملهاى اجتماعى که پيرامون استفاده از رسانهها شکل مىگيرند مردم را يارى مىکنند تا رسانهها را به عنوان يک حضور آشنا و نه بيگانهکننده، در زندگى روزمره خود بپذيرند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
بنیامین نتانیاهو رهبر انقلاب انفجار مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت سیزدهم روز معلم معلمان دولت بابک زنجانی مجلس شهید مطهری
ایران هواشناسی بارش باران آتش سوزی هلال احمر قوه قضاییه تهران پلیس شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش فضای مجازی
سهام عدالت قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار بازار خودرو حقوق بازنشستگان خودرو دلار سایپا بانک مرکزی ایران خودرو کارگران
سریال نمایشگاه کتاب شهاب حسینی مسعود اسکویی تلویزیون تئاتر سینمای ایران سینما دفاع مقدس
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس چین ترکیه نوار غزه انگلیس اوکراین
فوتبال استقلال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ
هوش مصنوعی گوگل کولر اپل همراه اول تلفن همراه تبلیغات اینستاگرام ناسا
فشار خون کبد چرب دیابت بیمه