دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
مجله ویستا
مخاطب بهمثابهٔ یک گروه
واقعيت تجربهٔ مردم از فيلمها و رسانههاى چاپيِ تودهاى هميشه بسيار متنوع بوده است. هر چند تودهٔ مرم را در کل مىتوان به واسطهٔ غيرشخصى بودن، گمنامي، و بزرگى اندازهاش توصيف نمود، اما تجربهٔ عملى مخاطبان از رسانهها، شخصي، کوچک مقياس، و آميخته با زندگى اجتماعى و شيوههاى آشنا است. رسانههاى بسيارى در محدودههاى جغرافيايى کوچک فعاليت مىکنند و در فرهنگهاى محلى تنيده شدهاند. اغلب مردم چنين احساسى ندارند که توسط قدرتهاى پنهان در پس رسانهها کنترل مىشوند چرا که خود آنها بهطور آزادانه دست به گزينشهاى رسانهاى خود مىزنند. همچنين، تعاملهاى اجتماعى که پيرامون استفاده از رسانهها شکل مىگيرند مردم را يارى مىکنند تا رسانهها را به عنوان يک حضور آشنا و نه بيگانهکننده، در زندگى روزمره خود بپذيرند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رهبر انقلاب ایران شورای نگهبان مجلس صادق زیباکلام مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت مجلس دوازدهم انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم دولت سیزدهم
هواشناسی تهران شهرداری تهران قتل حج تمتع بارش باران سیل سازمان هواشناسی سلامت زلزله پلیس وزارت بهداشت
قیمت دلار خودرو قیمت طلا سایپا قیمت خودرو بازار خودرو حقوق بازنشستگان مسکن بانک مرکزی گاز نمایشگاه نفت بورس
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتاب تلویزیون تئاتر سالار عقیلی سینمای ایران رضا عطاران نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران دفاع مقدس سینما سریال
کره زمین
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه جنگ غزه روسیه حماس آمریکا افغانستان سازمان ملل نوار غزه اوکراین
فوتبال استقلال مهدی طارمی پرسپولیس لیگ برتر فولاد خوزستان رئال مادرید هوادار لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس بازی
هوش مصنوعی فناوری شفق قطبی ایرانسل هواپیما ایلان ماسک تبلیغات نوآوری ناسا طوفان خورشیدی اپل
سازمان غذا و دارو کودک ویتامین خواب شیر رژیم غذایی فشار خون واکسیناسیون تجهیزات پزشکی درمان ناباروری بارداری