چهارشنبه, ۲ خرداد, ۱۴۰۳ / 22 May, 2024
مجله ویستا
انتخاب یک نام تجاری
انتخاب نام تجاري، نياز به دقت فراوانى دارد. يک نام مناسب مىتواند نقش مهمى در موفقيت يک کالا ايفا کند. اکثر شرکتهاى بزرگ بازاريابي، براى انتخاب نام تجارى براى کالا، از روشهاى ويژهاى استفاده مىکنند. انتخاب بهترين نام تجارى براى کالا وظيفه دشوارى است. براى انتخاب نام تجاري، بايد کالا و مزاياى آن، بازار هدف و خطمشىهاى بازاريابى مربوط به کالا را دقيقاً مورد بررسى قرار داد. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سیدابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی رئیس جمهور شهدای خدمت ابراهیم رئیسی رئیسی شهادت شهید جمهور ایران حسین امیرعبداللهیان بالگرد
فرودگاه مهرآباد هواشناسی مترو امتحانات نهایی شهرداری تهران پیام تسلیت کنکور بارش باران آموزش و پرورش تهران هلال احمر سانحه بالگرد رئیسی
قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو قیمت طلا خودرو حقوق بازنشستگان یارانه بورس دلار سایپا ایران خودرو یارانه نقدی
سینمای ایران سینما جشنواره کن آیت الله سید ابراهیم رئیسی تلویزیون هنرمندان رسانه ملی شعر لیلا حاتمی
کنکور ۱۴۰۳
اسرائیل فلسطین غزه رژیم صهیونیستی روسیه امیرعبداللهیان ترکیه جنگ غزه آمریکا چین ولادیمیر پوتین عراق
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید باشگاه پرسپولیس والیبال لیگ برتر فدراسیون فوتبال لیگ برتر انگلیس لیگ برتر ایران باشگاه استقلال بارسلونا
هوش مصنوعی مایکروسافت اپل گوگل ناسا انسان تبلیغات موبایل فناوری
کاهش وزن ویتامین مغز افسردگی آلزایمر ناباروری طول عمر سلامت روان