پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
فعال بودن مخاطب
بر مبناى رويکرد استفاده و رضامندي، مخاطب مصرفکنندهٔ فعال رسانه است (کاتز، بلاملر، گورويچ، ۱۹۷۴). در اين رويکرد مخاطب از آن رو فعال است که به دنبال رضامندى است و باور دارد که انتخاب رسانه، رضامندى مورد نظرش را فراهم خواهد آورد. همچنين، مشارکت فعالانهٔ مخاطب با رسانه بر رضامندى حاصل و رفتار رسانهاى اثر مىگذارد (لين -Lin-، در ۱۹۷۷). گروهى از محققان هوادار اين رويکرد به ابعاد مختلف فعال بودن مخاطب پرداختهاند و اين ابعاد را در ابعاد زمانى گوناگون (قبل، در حين و بعد از استفاده از رسانه) بررسى کردهاند. از سوى ديگر، محققان به انواع مختلف استفاده از رسانه، بهطور کلى پرداخته و استفادههاى هدفمند را از ديدگاههاى مختلف و با توجه به متغيرهاى گوناگون مداخلهکننده بررسى کردهاند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت سیزدهم
آتش سوزی هلال احمر قوه قضاییه تهران پلیس اصفهان بارش باران سیل شهرداری تهران آموزش و پرورش سلامت سازمان هواشناسی
قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو خودرو قیمت سکه دلار حقوق بازنشستگان بانک مرکزی سایپا ایران خودرو کارگران
فضای مجازی سریال جواد عزتی نمایشگاه کتاب عفاف و حجاب فیلم سینمایی مسعود اسکویی تلویزیون سینما سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه چین ترکیه انگلیس اوکراین نتانیاهو یمن
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان علی خطیر باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی هواپیما کولر تبلیغات موبایل تلفن همراه اینستاگرام اپل گوگل ناسا عیسی زارع پور وزیر ارتباطات
کبد چرب فشار خون بیمه بیماری قلبی دیابت کاهش وزن داروخانه رابطه جنسی