جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
سینما
مخاطبان فيلمها، موضوع تقسيمبندىهاى بيشترى بودهاند. مخاطبان فيلمها در سا لهاى اوليه سينما بر اساس ميزان فروش بليت برآورد مىشدند و آمار فروش گيشه هر فيلم مىتوانست تعداد کل تماشاگران (مخاطبان) آن را نشان دهد. اين همان مقوله مخاطبان خريدار است. هنوز هم ميزان محبوبيت فيلمها بر اساس کل درآمد حاصل از فروش بليط رتبهبندى مىشود، هرچند روش فوق اطلاع ناچيزى به دست مىدهد. آمار فروش بليط يا ساير دادههاى مالى به هيچوجه گستره و ترکيببندى جماعت سينمارو را نشان نمىدهد: جماعتى که به عنوان قسمتى از کل جمعيت به طور منظم به سينما مىرود و ترکيببندى اجتماعى خاص خود را دارد. اطلاعات فوق را تنها مىتوان از طريق بررسى مخاطبان واقعى يا کل مردم به دست آورد. |
در حال حاضر، حداقل سه راه عمده ديگر براى پيوستن به مخاطبان خريدار يک فيلم وجود دارد: کرايه کردن فيلم بر روى نوار ويدئويي، خريدن فيلمهاى ويدئويي، و ديدن فيلمها از طريق يک کانال کابلى يا ماهوارهاى ويژه فيلم (يا از طريق پخش فيلم ويدئويى درخواستي). در هر سه مورد هم پرداخت پول مىتواند به معناى رسيدن فيلم به چند بيننده باشد. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه روسیه جنگ مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت سیزدهم روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت
ایران هواشناسی تهران بارش باران آتش سوزی قوه قضاییه پلیس شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت خودرو سهام عدالت بازار خودرو قیمت طلا قیمت دلار قیمت سکه خودرو دلار حقوق بازنشستگان سایپا بانک مرکزی ایران خودرو
سریال کتاب نمایشگاه کتاب مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون سینمای ایران سینما دفاع مقدس
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس نوار غزه چین ترکیه اوکراین انگلیس نتانیاهو ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ
هوش مصنوعی کولر گوگل اپل آیفون همراه اول تبلیغات اینستاگرام ناسا
خواب فشار خون دیابت کبد چرب کاهش وزن بیمه