جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
موسیقی
مخاطبان موسيقى را هم مىتوان به طرق متفاوت، اما مشابه با شيوە برآورد مخاطبان فيلمها، به حساب آورد. اصلىترين واحد شمارش همان اجراهاى ضبط شده است که مىتواند به انحاء مختلف خريدارى شود و از راههاى متعدد (به ويژه از طريق راديو و نوار) در دسترس قرار گيرد. بازار جهانى موسيقى هم، همانند فيلم، بسيار بزرگتر از بازارهاى ملى آنان است. يکى از ويژگىهاى تعيينکننده مخاطبان موسيقى (در مقايسه با مخاطبان ساير رسانهها) نقش مستمر اجراى زنده موسيقى و همچنين مشارکت گسترده بخشهايى از مخاطبان در آنها است، خواه اين مشارکت از طريق توليدکنندهها و خوانندههاى غيرحرفهاى تحقق يابد يا از طريق رقصيدن يا ديگر اشکال رفتارى و يا ابراز علاقه. | ||
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
عراق دانشگاه تهران انتخابات حسن روحانی مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت دولت سیزدهم چین رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی
ایران بارش باران تهران هواشناسی یسنا هلال احمر روز معلم آتش سوزی پلیس معلم سیل شهرداری تهران
سهام عدالت قیمت خودرو قیمت طلا بازار خودرو حقوق بازنشستگان قیمت دلار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران ارز
عمو پورنگ لیلا بلوکات سریال موسیقی پردیس پورعابدینی تلویزیون عفاف و حجاب صداوسیما مسعود اسکویی سینمای ایران سینما
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه حماس ترکیه نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
هوش مصنوعی اینستاگرام اپل گوگل تبلیغات ناسا دبی
خواب فشار خون کبد چرب