شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
سینما
مخاطبان فيلمها، موضوع تقسيمبندىهاى بيشترى بودهاند. مخاطبان فيلمها در سا لهاى اوليه سينما بر اساس ميزان فروش بليت برآورد مىشدند و آمار فروش گيشه هر فيلم مىتوانست تعداد کل تماشاگران (مخاطبان) آن را نشان دهد. اين همان مقوله مخاطبان خريدار است. هنوز هم ميزان محبوبيت فيلمها بر اساس کل درآمد حاصل از فروش بليط رتبهبندى مىشود، هرچند روش فوق اطلاع ناچيزى به دست مىدهد. آمار فروش بليط يا ساير دادههاى مالى به هيچوجه گستره و ترکيببندى جماعت سينمارو را نشان نمىدهد: جماعتى که به عنوان قسمتى از کل جمعيت به طور منظم به سينما مىرود و ترکيببندى اجتماعى خاص خود را دارد. اطلاعات فوق را تنها مىتوان از طريق بررسى مخاطبان واقعى يا کل مردم به دست آورد. |
در حال حاضر، حداقل سه راه عمده ديگر براى پيوستن به مخاطبان خريدار يک فيلم وجود دارد: کرايه کردن فيلم بر روى نوار ويدئويي، خريدن فيلمهاى ويدئويي، و ديدن فيلمها از طريق يک کانال کابلى يا ماهوارهاى ويژه فيلم (يا از طريق پخش فيلم ويدئويى درخواستي). در هر سه مورد هم پرداخت پول مىتواند به معناى رسيدن فيلم به چند بيننده باشد. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران مجلس شورای اسلامی حجاب مجلس دولت دولت سیزدهم رئیسی رئیس جمهور گشت ارشاد سیدابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران پاکستان
تهران شهرداری تهران قتل هواشناسی سیل پلیس کنکور وزارت بهداشت سلامت زنان سازمان سنجش پایتخت
قیمت دلار خودرو قیمت خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن ارز ایران خودرو تورم
سینمای ایران سریال سینما تلویزیون سریال پایتخت کیومرث پوراحمد موسیقی رهبر انقلاب قرآن کریم فیلم ترانه علیدوستی کتاب
کنکور ۱۴۰۳ اینترنت عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطین غزه جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس فوتبال استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک تیم ملی فوتسال ایران بازی فوتسال تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا لیورپول
هوش مصنوعی گوگل نخبگان سامسونگ مدیران خودرو اپل فناوری آیفون ناسا بنیاد ملی نخبگان ربات دانش بنیان
کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا افسردگی آلزایمر