جمعه, ۱۸ خرداد, ۱۴۰۳ / 7 June, 2024
مجله ویستا
روابط عمومی میتواند حس سهیم بودن در سرنوشت سازمان را به کارمندان القا کند
یکی از چالشهای اساسی مدیران و سازمانها در پیادهسازی موفقیتآمیز روابط عمومیالکترونیکی، چالشهایی است که آنها در مواجه با کارمندان پیش رو دارند. کارمندانی که به شیوههای سنتی عادت کردهاند و اکنون باید خود را با روشها و ابزارهای جدیدی هماهنگ سازند.
هر روش و ابزار جدیدی با خود فرهنگ و نیازهای جدیدی به همراه دارد و برای مثمرثمر واقع شدن، در جریان اهداف و برنامههای سازمان ضروری است که فرهنگ برخورد و استفاده مناسب از تکنولوژیهای جدید در میان کارمندان گسترش یابد، این کار از طریق آموزشهای متناوبی صورت میگیرد که فراخور زمان به کارمندان ارایه میشود.
تمام این کارها به دلیل نقش جدیدی است که انسان و فناوری به عنوان مکمل یکدیگر پیدا کردهاند. گسترش فرهنگ تکنولوژیپذیری در میان کارمندان روابط عمومی باعث تعالی جایگاه سازمان در میان مردم شده و ذهنیت مثبتی از سازمان در آنها بر جای میگذارد.
کارمندان روابط عمومی الکترونیکی در پاسخگویی به نامههای الکترونیکی، نمابرها، تلفنها، اطلاعرسانی از طریق سایت سازمان و غیره نهایت سرعت و دقت را به خرج خواهند داد تا مراجعه کننده تمامی اطلاعات مورد نظرش را به دست آورد.
در اختیار داشتن کارمندان علاقهمند و حرفهیی میتواند شما را در بهرهبرداری از قوه خلاقیت آنها یاری دهد. کارمندان به عنوان گروه بزرگی از مخاطبان روابط عمومی شناخته میشوند که تعامل با آنها از دو جنبه برای سازمان منفعت دارد. یکی تاثیر بر روند ارتباطی و افزایش آگاهی کارمندان نسبت به سازمان و افزایش علاقه و تعهد کاری آنهاست و دیگری بهینهسازی روند ارتباط و خدماترسانی به مشتریان و مخاطبان خارج از سازمان است. روابط عمومی خوب میتواند باعث شکلگیری شخصیت و وجهه کاری، افزایش دانش و تجربه کاری، تقویت روحیه همکاری در میان کارمندان شود.
روابط عمومی میتواند حس واقعی سهیم بودن کارمندان در سرنوشت سازمان را به آنها القا کند، چراکه کارمندان باید بدانند در سازمانشان چه میگذرد. بنابراین روابط عمومی وظیفه دارد اطلاعات لازم و موثر در روند کار هر یک از کارمندان را شناسایی کند و از طریق فناوریها و امکانات موجود به آنها برساند.
رمز موفقیت در برقراری ارتباط اثربخش با کارمندان، ایجاد کانالهای ارتباطی دو جانبه میان مدیران و آنهاست. در سازمانهایی که صندوقهای ارتباط مستقیم با مدیر نصب میشود، نمیتوان امیدی به موفقیت و اثربخشی روابط عمومی داشت.
کارمندان سرمایهها و منابع سازمان به شمار میروند و مدیران باهوش سعی میکنند از این منابع حداکثر استفاده را بکنند. همچنین آنها به منافع حاصل از به اشتراک گذاردن اطلاعات آگاهند و بنابراین سعی میکنند با استفاده از فناوریهای سختافزاری و نرمافزاری زمینه ایجاد ارتباط دو طرفه بین خود و کارمندانشان را به وجود آورند تا از این طریق بتوانند اهداف زیر را پوشش دهند.
منبع : خبرگزاری ایسنا
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
ویزای تضمینی ایتالیا کانادا
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 دولت شورای نگهبان شورای حکام دولت سیزدهم فرانسه ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ سوریه
سلامت هلال احمر هواشناسی تهران شهرداری تهران قتل محیط زیست بیمارستان پلیس راهور سیاست سازمان هواشناسی بارش باران
خودرو حقوق بازنشستگان تلگرام سیستان و بلوچستان قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بانک مرکزی دلار ترافیک بازار خودرو سهام عدالت
موسیقی سینما مینو افتاده مجید قناد تلویزیون سینمای ایران فضای مجازی امام خمینی (ره) رسانه ملی
هواپیما فضا
اسرائیل غزه رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین آمریکا جنگ غزه لبنان ترکیه حماس جو بایدن طوفان الاقصی
فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تیم ملی ایران تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر باشگاه استقلال رئال مادرید باشگاه پرسپولیس رضا درویش والیبال
همستر کامبت هوش مصنوعی اینستاگرام بازی تلگرامی شرکت متا ناسا اینترنت سامسونگ اپل
رژیم غذایی استرس صبحانه فشار خون کبد چرب ویتامین D