دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
محتوا، روش و وسیله
مرحلهٔ سوم از طراحى آموزشي، تحليل و تهيه محتوا، روش و وسايل آموزشى است. مسلم است که اگر محتوا، روش و وسيله، متناسب با هدفها انتخاب و تنظيم نشوند - حتى اگر هدفهاى آموزشى دقيق و صريح باشند - فعاليتهاى آموزشى هرگز فراگيران را به آنجا که بايد برسند، هدايت نخواهد کرد. |
آشنايى با اصول تنظيم و تحليل محتوا و وسايل آموزشي، به تنظيم و ابداع روشهاى مناسب تدريس کمک مىکند. |
همچنین مشاهده کنید
- محتوا، روش و وسیله
- مهارتهای آموزشی بعد از تدریس
- فرایند یادگیری انسان
- انواع الگوهای طراحی آموزش
- نظریههای یادگیری
- انواع الگوهای طراحی آموزش (۲)
- یادگیری و تحلیل مفاهیم آن
- الگوهای یادگیری
- تفاوت بین یادگیری و عملکرد
- روشهای مختلف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
- نظریههای تدریس
- روشهای تدریس سنتی
- الگوهای تدریس
- هدفهای آموزشی
- عوامل مؤثر بر یادگیری(۲)
- عوامل مؤثر بر یادگیری
- روشهای جدید تدریس
- ارتباط و اثر آن در فرآیند تدریس یادگیری
- تحلیل آموزشی
- تحلیل و تعیین نظام ارزشیابی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
اسرائیل ایران آمریکا شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی
فضای مجازی قتل هواشناسی تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران سیلاب سامانه بارشی آموزش و پرورش سازمان هواشناسی باران شهرداری
خودرو بانک مرکزی بازار خودرو قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو دلار یارانه مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان تورم
تلویزیون مهاجرت مدرسه نمایشگاه کتاب سینمای ایران دفاع مقدس صدا و سیما مسعود اسکویی صداوسیما موسیقی سریال مهران غفوریان
معماری
رژیم صهیونیستی غزه حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا نوار غزه جنگ اوکراین
فوتبال استقلال لیگ برتر جواد نکونام رئال مادرید عبدالله ویسی سپاهان بارسلونا بازی لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس
باتری گوگل آیفون اینستاگرام مایکروسافت سامسونگ اپل عکاسی ناسا
ویتامین چای کاهش وزن توت فرنگی سیگار فشار خون کبد چرب